Gran Canaria gangers, tips gevraagd..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Gran Canaria gangers, tips gevraagd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 21:57

Morgennacht om al;f 3 vertrekken we naar t vliegveld. We gaan 11 dagen naar Maspalomas, Oasis club. All inclusief, en we zitten in een apartament met keuken.
Het eten in het complex schíjnt slecht te zijn.

Weet iemand lekkere eettentjes in de buurt van maspalomas (tot zon half uur rijden ervan af?)

Wanneer is het markt daar?

Wat zijn de 'must-see's en must'do's?

Wat zijn de taxiprijzen/busprijzen?

Nog andere tips?>

Sirius_

Re: Gran Canaria gangers, tips gevraagd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 11:52

niemand?

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:48

O ik laat even een berichtje achter. Kan ik teruglezen als er reacties komen. Ik ga over 2 weken naar maspalomas!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:09

Ik ben er vorig jaar mt de herfst geweet,, weet niet meer echte musts..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:25

De dunas natuurlijk Lachen En de winkelcentra zijn leuk om te bekijken, ik vond het farao II winkelcentrum leuk om te zien. Als je van sieraden houdt, kun je naar Perla canaria gaan. Toen ik er was heb ik een trip van een dag gemaakt met een zeilboot en zijn we een dag het binnenland in gegaan met een jeep-safari, erg leuk!

edit: de taxi's zijn betrouwbaar en niet duur! voor onder de vijf euro kom je overal in maspalomas! De taxi's kun je gewoon aanhouden op straat en er zijn her en der standplaatsen.

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:37

Wat leuk dat je daar nu bent. Ik ben vannacht terug gekomen van Gran Canaria en ik zat ook in MasPalomas. In het hotel Dunaflor. Geen goed eten daar en wij zijn 2 keer bij de Grand Chapperel wezen eten, dat is helemaal Nederlands daar. Ben je al naar Sioux City geweest? Erg leuk voor de paardenliefhebbers.

Zandoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:09

Hé daar ben ik ook geweest, dit jaar nog.. In het zelfde hotel.. was wel leuk daar alleen het eten was iets minder bij ons Haha! Wij gingen dus naar stadjes eromheen om soms te eten.. Hele leuke restaurantjes..

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:10

mlvanmelle schreef:
De dunas natuurlijk Lachen En de winkelcentra zijn leuk om te bekijken, ik vond het farao II winkelcentrum leuk om te zien. Als je van sieraden houdt, kun je naar Perla canaria gaan. Toen ik er was heb ik een trip van een dag gemaakt met een zeilboot en zijn we een dag het binnenland in gegaan met een jeep-safari, erg leuk!

edit: de taxi's zijn betrouwbaar en niet duur! voor onder de vijf euro kom je overal in maspalomas! De taxi's kun je gewoon aanhouden op straat en er zijn her en der standplaatsen.

Taxi's betrouwbaar,, moet je een goeie chaffur gehad hebben, Ik ben ondertussen bang voor taxi's Clown
Naja. niet echt, vind wel dat ze eng rijden,

radje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:32

Sioux City ben ik ook geweest, 2 jaar geleden. Dat is echt leuk daar, het was alleen wel heel erg heet.
Ik zat in Playa in hotel barbacan.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 01:16

Ben 2x in playa del ingles geweest! Geweldig daar *LOL* Uitgaan is erg leuk!