Dit is uitzicht op het dorp Genadendal waar ik vier maanden gewoond hebt. Je ziet in de verte het arme gedeelte, waar mensen in 1 kamer wonen, koken en slapen.

Uitzicht in Swellendam, eerste overnachting. Dit is bij een openluchtmuseum, waar je kon zien hoe oude ambachten gedaan werden.

Onderweg langs een heeeeel hoge bungy-jump. Toch maar niet gedaan. :mrgreen:

Grotten bezocht, deze waren echt heel erg mooi! Op de foto komt het heel anders over.

Even voor de verhouding

En onderweg blijf je je steeds weer verbazen over het prachtige landschap!

Tijdens de vakantie hebben we in zeer verschillende accommodaties geslapen. Van een soort ponykamp-achtig tafereel tot de meeste mooie guesthouses. Even een voorbeeld van een mooi guesthouse.

Tijdens een wandeling in het Tsitsikamma-park. Helaas was de brug gesloten.

En natuurlijk dan de wilde dieren. We hebben twee heel mooie parken bezocht, waar we echt veel hebben kunnen spotten. Dus kijk en geniet!
Struisvogel, die je echt overal tegen komt!

En heel veel dombo's! Die zijn zo gaaaaf! Op een gegeven moment stonden ze echt 2 meter van de auto af. Phieuw en dan ineens zijn ze weer weg, hoe groot ze ook zijn. In een ander park (geen wildpark) heb ik ze mogen aaien. Heel aparte ervaring.

En ja Pumba kom je ook overal tegen :mrgreen:
Lekker op de knietjes.

Ah mini dombo!

Wauw twee leeuwen gezien. Helaas niet dichterbij als dit. Het is zo mooi.

Deze foto wil ik denk ik uitvergroten!

Een neushoorn, er stonden er twee bij elkaar. Later kwamen er nog meer auto's voorbij. Een auto wilde door rijden en reed veel te hard weg. Dat beest schrok zich kapot. Dan heb je echt wel schrik in je kleine autotje.

Toen kwamen er ineens +/- 150 buffels aan :shock:

Om te bewijzen dat ik er echt ben geweest en niet de foto's van i-net heb gehaald.. :wink:

Aapie

Mhm wat drijft daar?

En weer terug naar Kaapstad, dit is onderaan de Tafelberg.

Ongelofelijk uitzicht vanaf boven!