Ik ga 1 Juni naar Alanya.. naar een 5 sterren hotel en heb all in geboekt.. dus ff heerlijk genieten!
Alleen ik had nog een vraagje over Alanya.. lopen daar veel zwerfdieren?
Het is namelijk zo dat mijn moeder en ik daar nogal een zwak voor hebben
Mijn hondje(vorig jaar ingeslapen maar is toch nog geschat 15 geworden) hadden we ook als zwervertje 12 jaar terug aangetroffen in Ibiza en dat was liefde op het 1e gezicht..Toen was het vrij makkelijk we waren met de boot en auto.. dus hij kon gewoon mee en nergens controle of iets gehad.. In Nederland door de DA op laten knappen en klaar.. Maar stel dat we weer op een nieuw diertje verliefd worden.. Kan je die dan mee nemen met het vliegtuig? Tot 5 kg mag het dier als hand bagage worden mee genomen.. maar hoe zit dat met de controles.. Want de duane is nu wel strenger en volgens mij is het ook eigenlijk niet toegestaan.. Maar ik zou het toch graag willen weten hoe en wat, mijn buren hebben een hond mee genomen uit Spanje.. en hadden het paspoort van hun overleden hond mee genomen en daarmee is hij nl binnen gekomen, maar zij waren met de auto en weet zelf niet hoe en wat met het vliegtuig.. Dus wie heeft hier ervaring mee of kan mij zeggen hoe zo iets werkt?
Alvast bedankt
) als je betrapt wordt.... 

oke, ze zijn heel zielig, maar ja.. zo is t leven