Op safari naar Afrika, twee goede adressen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Op safari naar Afrika, twee goede adressen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:29

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:16

de website van Serondella doet het niet!!!
Mag ik even vragen waar het in Afrika ligt, ik bedoel continent is groot. En aangezien ik Afrika gek ben wil ik het wel graag weten.
Zuid-Afrika, Tanzania, Zimbabwe, Namibie, Kenia waar is het???

Edit: Monwana is in Zuid-Afrika, Thornybush reserve, ik heb het even op de website opgezocht!!!

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 13:18

Serondella ligt ook in Zuid-Afrika, evenals Monwana en Straightwayhead. Sorry dat de site het niet doet. Je kunt voor reserveringen van Serondella ook bij Monwana terecht. Serondella is hetzelfde als Monwana ongeveer en ligt er ook heel dichtbij.

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:24

Ziet er goed uit, die bovenste link. Maar ik kom niet uit de prijzen.
En dan moet je neem ik aan ook nog zelf je vliegreis betalen. Hoeveel gaat dat je dan wel niet kosten?!

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:06

voor 1 euro krijg je 9,44 rand

(dit is de wisselkoers van dit moment)

En uiteraard moet je je vliegticket betalen, maar dat spreekt voor zich lijkt mij!!!

Dus voor Monwana betaal je minimaal 200 euro per nacht als ik het goed heb, moet zeggen dat dat redelijk prijzig is... Maar zeker in dat gebied (dus thornybush, sabi sands etc is heel prijzig)
Dus wil je goedkoper zitten dan kan je beter gewoon naar het kruger park zelf gaan en in het park slapen en niet dus in die reservaten die aan het kruger park grenzen!!!

alexandra15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:50

Ik ben het wel met highspirited eens

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:58

Als je goedkoop een mooi privésafari wilt maken kun je in Swaziland goed terecht. Hier zijn de prijzen veel lager dan in Zuid-Afrika en kun je echt genieten zonder honderden euro's per nacht te betalen.

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 13:21

In zuid-afrika kan je ook goedkoop een mooie privesafari maken alleen je moet de goede adressen weten, voor meer info kan je me altijd een pm'tje sturen!!

alexandra15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 19:19

Dit is ook een combinatie van een safari-adres waar je lekker van de luxe kunt genieten en niks hoeft te doen. Heerlijke bedden, fijne service en heerlijk eten. Het is natuurlijk voor iedereen anders, wat je van een vakantie wilt en wat je kunt verwachten.