Wie is er in Alanya geweest en herkent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Wie is er in Alanya geweest en herkent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 15:47

Deze jongen/man???

( even proberen of ik het voor elkaar krijg om een foto te plaatsen)

Afbeelding

Op deze foto is het de jongen in t witte shirt ( en ja ik was verbrand ja dwars door factor 40 heen en ik was toen nog maar 4 dagen in Turkije )
Afbeelding

Myrz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:08

alanya is groooooot.

tanya89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:13

Ik ken m niet
Waarom zoek je m?

RoWi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:19

Ben nog nooit in Alanya (of Turkije?) geweest, dus ik kan je ook niet helpen. Maar waarom zoek je hem? Heb je een oogje op hem, haha?

Uthrick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 20:11

Hehe, nee ik geen oogje ( meer) op hem, maar ik ben oktober 2005 met een vriendin naar Turkije geweest.

3 weken voordat wij gingen, is mijn moeder er met een collega heen geweest. Die collega is nederlands maar heeft samen met haar man een "vakantie"huis in Turkije. De mensen in Turkije zijn heel aardig, sociaal en hulpvaardig en buren hebben goed contact met elkaar. Zo dus ook de collega van mijn mams en haar turkse buurtjes. Die buren hebben mijn moeder en collega mee op sleeptouw genomen en zo zijn ze op plekken gekomen waar je normaal als tourist haast niet komt omdat je ze gewoon niet weet te vinden. Mijn moeder heeft een topweek gehad en had ze gemeld dat ik ober 2 weken ook zou komen met een vriendin ( was al geboekt hoor, wij zijn ook gewoon naar en hotel gegaan, mijn moeder en collega zaten dus in dat huis)

Nou, die turkse mensen ( nou ja eigenlijk hun zoons) hadden aangeboden om ons ook mee te nemen naar mooie plekjes, ze waren helemaal niet opdringerig of zo, gewoon heel aardig en vriendschappelijk.
De zoons hadden met zn 5en een boot, waarop ze touristen een dagcruise alias grottenexpiditie aanboden op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. Wij waren op zondag aangekomen, maandag dagje voor onszelf en lekker luieren op het strand en 's avonds de jongens in t echt ontmoet ( we hadden daarvoor al met ze gemaild/msnt) en wat gedronken.
Dinsdag hebben ze ons mee op sleeptouw genomen en was echt super, woensdag zijn we samen met nog zo'n 100 andere touristen met hun boot meegeweest op grottenexpiditie. Natuurlijk zorgden ze goed voor andere gaten maar wij hadden toch net een tikkeltje meer voorrang.
We konden het super goed met de jongens vinden en vaak gingen we overdag onze eigen gang, we haden in t hotel 2 andere meiden leren kennen waar we goed mee overweg konden en veel mee optrokken, overdag lekker op het stand/op excursie of de stad in met zn 4en en 's avonds gingen we met zn 4en naar de boot en gingen daar gezellig borrelen/praten of de stad in.
Op dagen dat ze vrij waren trokken we er met zn allen op uit.

De boot van de jongens heet Brother Five ( goh toepasselijk) dus ik dacht misschien is zijn er meer bokkers die op grottenexpidotie geweest en hebben de broers ontmoet.

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 08:50

Die achterste jongen op de 2e foto komt me wel bekend voor,maar verder ken ik ze niet...

Kimble

Re: Wie is er in Alanya geweest en herkent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:42

Misschien een late reactie op het topic, maar ik kwam het toevallig tegen.
Het is Apollo van Brothers Five.
Dit jaar word ons 5e jaar in Alanya en ik ken hun zeker al 3 jaar.
Ze zijn altijd super gezellig en lekker gewoon.
We gaan altijd met ze varen en ook regelmatig even langs om wat te drinken op de boot.
Ik zou echt een moord doen om een paar maanden bij hun in de zomer op die boot te kunnen werken! Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 16:57

Jaaahhaa dat klopt!

Apollo is echt super tof, Mehmet en zijn andere broers ook trouwens!
We hebben tijdens onze vakantie ook veel met ze opgetrokken en als hij in Nederland is komt hij ook altijd even hier langs. Echt super gezellig altijd! Ben je ook met hen wezen nachtzwemmen? Dat is echt zo cool, je ziet die algen dan echt als lichtgevende puntjes/sterretjes ook als je het water omhoog gooit! OK dan! Ben er trouwens sinds een tijdje achter hoe oud Apollo nou werkelijk is ( dikke leugenaar dat ie is Knipoog )

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:05

Nee nog nooit wezen nachtzwemmen, m'n vriendin kan niet zo heel goed tegen varen. Last van de oren en daardoor ook der evenwicht enzo.
Ik heb geen idee hoe oud Apollo is. Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit naar gevraagd heb. En over het algemeen schat je Turken vaak veel ouder dan ze zijn, dus ik durf eigenlijk ook geen gok te wagen.
Mehmet is nog steeds de leukste! Tong uitsteken

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 00:07

Nog noooooooit gezien Tong uitsteken

En ik ben vorig jaar in alanya geweest Knipoog Helaas! Succes met je zoektocht!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 00:17

Haha, het is geen zoektocht meer hoor.
We weten ze zo te vinden! Tong uitsteken

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 14:02

Kimble schreef:
Haha, het is geen zoektocht meer hoor.
We weten ze zo te vinden! Tong uitsteken

Hehe, Precies !! Ik ga over een paar weken weer naar Alanya ( kan niet wachten) en dan zie ik ze weer! Heb nu al zin in de gezellige stapavonden of wat bijkletsen met een wijntje op de boot ( is allemaal puur vriendschappelijk hoor)
Zal ik ze de groeten van je doen? Ben benieuwd hoe ze dan reageren !!!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 18:02

Hoeft niet. Ik ga volgende week dinsdag! Tong uitsteken

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:17

Vandaag met ze wezen varen Tong uitsteken
Echt super lekker weer hıer!! Ik heb echt een heerlıjk kleurtje gekregen vandaag. Op het water gaat het echt 10 keer harder.
In de loop van deze week denk ık nog maar een keer. Haha!