Ik ben er vroeger als kind een aantal keer geweest. Drie jaar terug ben ik weer voor het eerst gegaan en het park leek veel kleiner dan dat ik me herinnerde . Erg leuk hoor, maar als je er de hele dag blijft, zorg voor comfortabele schoenen! En trek er heel de dag voor uit, want het park is best groot en er zijn veel dingen te zien (ook shows). Eten en drinken kún je daar kopen, maar is prijzig. Het spookhuis vond ik altijd leuk, Spacemountain was gaaf en die achtbaan met die karretjes (uit zo'n goudmijn).
Ik ga er vannacht naartoe! heb er onwijs zin aan we gaan jammer genoeg maar 1 dag dus zal wel erg moe zijn want we gaan om 00.00 weg en komen ook om 00.00 weer.. er is hier trouwens nog een topic over geweest laatst
Enne, wat ik gehoord heb is dat je geen eigen eten en drinken in het park mag gebruiken maar dat je daar alles moet kopen
hahaha...leuk ik zal zeker fotos laten zien, maar dat word niet eerder als de 30 april, want dan komen we terug.... ! We gaan woensdag morgen weg, ik heb er onwijs veel zin in! Bedankt voor de reacties ! Enne Wan laat je even weten hoe het was?