camping la masia in spanje/ blanes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

salsalover

camping la masia in spanje/ blanes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:11

ik ga van de zomer (8 julie tot....?:P) hier 3 weken naar toe heb er echt zin in

wie gaat er ook of is er weleens geweest en heeft tips?

kuzz iris.

Apollo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:15

Ik ben vorig jaar naar Blanes geweest, naar camping Bella Terra. Deze lag aan de rand van het centrum, La masia lag een stukje verder het centrum in. Ik vond Blanes absoluut super, overdag lekker lamballen op het strand en 's avonds drinken bij de Boemel(een terras vlak voor ingang discotheek Las VEgas) want daar was het goedkoop. (bier/tequilla €1, halve liter wodka/redbull €6). En het was gezellig! De boemel bleef tot 2 uur open, maar rond 12-1 uur gingen we dan de discotheek in. Meestal naar de Las Vegas. Deze was toch wel het vetste; je betaald entree van circa €10-15 afhankelijk van wie er komt. (DJ Maurice/Menthal Theo/ Jeroen Post). Je kreeg er dan wel penningen bij; geloof dat je kon kiezen uit 2 penningen voor bier of 1 voor een mixje. Want binnen was het verder nogal duur, daarom drinkte we meestal wat bij de Boemel. Of op de camping met de vriendengroep.
Verder was er ook kermis toen wij er waren, ook leuk om eens heen te gaan; we zijn er zelf 3 keer geweest! En dan had je nog discotheek ArenA, ook wel leuk maar niet helemaal mijn stijl...toch heb ik me daar ook geamusseerd. Er was een R&B-zaal en een 'gewone' zaal waar ze vrij veel hardstyle enzo draaide. Hier was de entree €5 geloof, maar weet ik niet zeker. De discotheken waar tot circa half 5-5uur open dus wat dat betreft hoef je niet te klagen. Ik heb me vooral opgehouden bij de boemel-las vegas. Overigens de bediendes van de boemel waren ook wel om te lachen vond ik
Verder was het in de tijd toen wij er waren ook vuurwerk gebeuren, dan werd er 6 of 7 (of iig een aantal dagen) lang elke avond vuurwerk afgestoken, en dit is niet zo'n siepig vuurwerk zoals we hier in NEderland kennen. Maar echt supermooi en groot! Het hele strand zit vol met mensen enzoo...al had ik dat na die aantal dagen ook wel gezien. Het wordt dan op een gegeven moment wel saai.
We zijn nog bij 2 of 3 andere caféetjes/danskroegjes geweest maar weet de naam daar niet meer van. Er waren ook nog wel mee discotheken, maar arena en las vegas spraken me het meeste aan. De Gotcha was een danscafé waar ik 1 keer ben geweest, ze draaide daar vooral hollandse muziek hardstikke gezellig! Maar niet lang geweest omdat niet iedereen dat leuk vond.
Op zaterdagen zijn er vrij veel spanjaarden, ook op de campings zie je dat caravans in het weekend ineens volzitten met spaanse families. En toen we een zaterdag tot half 5 ofzo in Las vegas waren, waren er echt ineens bijna alleen nog maar jonges/mannen en die allemaal dansen. Dat zou je hier in nederland niet vaak zien! dat was wel leuk!
Er is ook een keer in zoveel tijd markt, maar dat is zo stampdruk en met die hitte dat is geen lolletje meer. De markt is in het oude gedeelte van Blanes waar je ook veel winkels vindt. Ik wilde graag gaan winkelen maar het is er niet meer van gekomen, want je meot dan hele eind lopen (is toch bes een stuk lopen zeker met die temperaturen) of met het treintje gaan. Maar we vonden het telkes te warm en gingen liever de zee in. Waar we met een paar vrienden nog gesnorkeld hebben in een baai, want hun hadden een rubberbootje met motor en snorkelsets. Dat was echt helemaa tof! lekker rustig in een baai waar geen hond te zien is alleen maar mooi water en vissen.
najaa ik heb zo denk ik wel ff genoeg verteld het is er in ieder geval super! vooral het stappen!! echt helemaal top!
veel plezier alvast!

Whoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:06

Hey, ben 2 jaar geleden naar La Masia geweest, gezellige camping. Wel ranzig... Maarja is helaas bij veel campings zo! Wij kwamen in de laatste week van augustus, dan is er helaas geen ene moer te beleven, alle discotheken half leeg etc..
Maar wel een super week gehad hoor! Lkkr rondbanjeren, uitslapen, uitgaan, uitslapen, rondlopen, uitgaan enz enz enz haha.
Veel plezier!

Oja als tip: neem de bus naar Barcelona!! Hebben wij ook voor een dag gedaan ,echt super, ook niet duur.

Whoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:09

Oja nog iets: uitgaan in Lloret!!! Ook met de bus, of zo´n all inclusive feest boeken op de camping.