Vakantie MIAMI , vertel je verhaal + tips!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eejj

Vakantie MIAMI , vertel je verhaal + tips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 19:46

Hoi !
leuk dat je even in dit topic kijkt !
ik ga over ongeveer 3 weekjes naar MIAMI toe
en heb der super veel zin in , maar heeft iemand van jullie bokkers nog iets van dat moet je echt bezoeken of dat is zoo mooi !
ik hoor het graag van jullie !
en wat vonden jullie van Miami zelf?
Groetjes Eline

Eliane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 03:23

Ik vond Miami zelf eigenlijk heel erg tegenvallen. Het strand en de zee zijn mooi, maar de stad zelf vond ik niet zo boeiend. Wel zijn er in de buurt allemaal hele leuke dingen om te bezoeken. Ik weet niet wat je precies gaat doen maar als je de mogelijkheid hebt om een rondtripje te doen zou ik je dat echt aanraden . Vooral de Florida Keys zijn enorm mooi!

En een aanrader: op één van de eilandjes kan je in een prachtig mooie lagune zwemmen met tamme dolfijnen. Heel bijzonder en echt iets wat je ooit gedaan moet hebben .

En nog iets wat ik me nog bedenk; 's avonds moet je ergens naar een plek met een mooi uitzicht op het water gaan en als je geluk hebt gaat het onweren boven de zee. Dat gebeurt daar erg vaak: boven land is de lucht dan kraakhelder maar boven de zee is er een enorme storm met lichflitsen wat ontzettend spectaculaire luchten geeft en heel mooi is om naar te kijken.

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 22:33

hey dankjewel !
we gaan gewoon op een vakantie zegmaar mijn vader moet daar werken , en we plakken der wat daagjes aan vast
Maar we gingen al naar de keys en naar het strand en ook nog naar the everglades !
bedankt voor je reactie !

Lavanya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:13

Ah kijk maar eens goed of je The Miami Animal Police ziet rondrijden dat is zo'n programma op Animal Planet, ken je dat? Echt leuk werk wat ze daar doen joh! Maar verder weet ik niks over Miami sorry:o

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 23:13

jaaaa dat kijk ik heel vaak vind ik echt tof dat ze die dieren gaan redden enzo he . ik ken dat wel