Paardrijden in Marmaris, turkije

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missymb

Paardrijden in Marmaris, turkije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 21:12

Hoi

Ik ga deze zomervakantie naar Marmaris in Turkije, en het lijkt mij super gaaf om een keer in een ander land met een andere omgeving enzo te gaan paardrijden, helaas organiseerd het reisbureau ik mee ga geen excursies, rijdagen, dus misschien dat iemand daar wel ervaring mee heeft, en weet of er in de buurt van Marmaris de mogelijkheid is om zo´n paardrijtocht te maken..

Nou ik hoop snel wat te horen!!

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:30

Ik meen dat er in de buurt zelf van marmaris geen manege is of iets dergelijks..

Misschien kun je Nathalie op bokt een pm sturen.. (die woont nu in Turkije in Marmaris, en heeft wel paar keer op paard gereden maar geen manege)

missymb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 20:41

thnx ga gelijk ff doen!!

Nathalie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:15

Ik heb nog geen PB ontvangen. Maar je kunt ıdd wel paardrıjden. Nıet ın Marmarıs zelf, maar vlakbıj.
Ze kunnen je ın Marmarıs ophalen, ın de zomer komt er geloof ık 3 of 4 x per dag een busje ın Marmaris van hun. Het ıs wel echt hobbelen, als je serıeus wılt rıjden heb je er nıks aan. Ze zıjn allemaal buıtenrıtten gewend en veel zıjn tourısten gewend dıe nıet kunnen rıjden. Voor enkele heb je wel ervarıng nodıg, maar toen ık vroeg waarom kreeg ık te horen dat ze alleen galop kennen..Tja.
Ik weet wel een andere stal met wel goed getraınde paarden, maar dan moet je me maar even PBen.

missymb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 20:48

kheb je g'pbt

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:18

ze organiseren van van die horse safaris, klinkt heel wat maar stelt eigenlijk niets voor..
ik heb dat ook vaak gedaan.. beetje in stap/draf tempo naar het strand hobbelen. daar pauze nemen, paarden weer pakken en terug naar huis hobbelen..

erg saai,

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:58

Ik ga er ook heen deze zomervakantie

Ik hoop dat er daar ook wat te rijden valt