"volwassen" alternatief voor ponypark city?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

"volwassen" alternatief voor ponypark city?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:30

Hallo Mensen,

De Penny in mij speelt op. Ik heb op de site van ponypark city zitten kijken en het lijkt me geweldig, een midweek of lang weekend een huisje met een pony erbij en maar lol maken.

Helaas zijn de shetties daar (logisch natuurlijk) bedoeld voor kinderen tot 12 jaar, en hoewel ik met mijn 1.55 m en ong. 50 kilo nou niet echt groter of zwaarder zal zijn dan de gemiddelde 12 jarige zie ik het toch niet goedkomen.

Mijn vraag aan jullie dus, wie weet er een "volwassen" alternatief voor ponypark city. Ik denk hierbij dus aan een huisje (eventueel camping mag ook) waarbij je voor de tijd dat je er bent een "eigen" pony beschikbaar hebt waar je lekker lol mee kunt maken. Ik heb wel wat dingen gezien, maar dat is allemaal weer onder begeleiding en dat zoek ik dus niet.

Wie oh wie weet of er zoiets bestaat in nederland?

Mar_X

Re: "volwassen" alternatief voor ponypark city?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:37

ik denk dat jij nog wel op de pony's mag hoor!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:38

je krijgt echt geen pony mee als je ouder dan 12 bent hoor!
bedoel je om op te rijden? want met die shetties kan je ook lol hebben zonder rijden he Knipoog

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:39

Een boerderij vakantie waar ze ook paaden/pony's hebben? Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:43

Nicky__ schreef:
je krijgt echt geen pony mee als je ouder dan 12 bent hoor!
bedoel je om op te rijden? want met die shetties kan je ook lol hebben zonder rijden he Knipoog

Echt wel. Ik ben 15, toen ik met mijn vriendin en haar zusje van 7 meeging naar ppc hebben we gewoon een grote shet meegenomen. Deze waren echt een welshformaat. Er waren er weinig van, dus je moet ze reserveren van te voren. We hebben maar 1 van de 3 dagen zo'n beestje kunnen bemachtigen.
Ik meot alleen helaas zeggen dat je neit naar ppc wil. Het leek mij geweldig, maar het viel behoorlijk tegen. De pony's zijn vreselijk verpest, je kunt er niks mee, behalve een klein kind op laten hobbelen. Dus ik raad je neit aan om erheen te gaan als je echt een 'eigen pony' wilt hebben voor een week. Ik weet geen alternatief voor je, maar als dat er is, hoor ik het graag Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 12:50

Wow, of er wordt even een topic van een jaar oud van mij omhoog geschopt! Nagelbijten / Gniffelen

Nou ja, de mooie tijd van het jaar komt er weer aan, en ik ben nog/weer ponyloos dus als er nog wel goede suggesties zijn, blijf ik mij aanbevelen Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:27

Zal ik 'm maar open laten dan? Knipoog