Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
happyjoyce schreef:Ja dat klopte de een vondt het geweldig en de ander had op alles een min punt,maar ja ik denk zo maar de mensen die op alles een min punt hebben,die hebben het thuis nog beter.Maar wij hebben het prima naar ons zin gehad daar,als de mogelijk heid er toe komt gaan we er weer een keer naar terugBedankt allemaal!
Ik ben nu even reacties aan het lezen van mensen die in de hotels zijn geweest die jullie zeiden.
Bij vooral het hotel hauza beach resort valt het mij op dat er heel verschillende reacties zijn, de één geeft 1en en de ander 10en.
Frank schreef:Egypte vind ik echt helemaal niks.
Dat land trekt me totaal niet!
Het lijkt mij er allemaal zo massaal, iedereen wil er naar toe de laatste jaren. (net als Turkije trouwens..)
grandeur schreef:He wat een leuke foto's zeg herken er een hoop van terug het leuke centrum,waar je bijna overal naar binnen werdt getrokken voor een kopje thee,wat eigenlijk niet te drinken was.En dan de mac,toen wij hier gingen eten met de kinderen en ze een hapje hamburger namen,mmmm mam dit smaakt het zelfde als in nederland.
Sharm is véél gezelliger: je hebt er een echte boulevard, kun je langs het strand (veel restaurantjes, we hebben zelfs OP het strand gegeten!) naar het centrum lopen !
Sharm heeft een leuk centrum.
Hurghada heeft dat allemaal een stuk minder.
Allemaal hotels in aanbouw, geen gezellig centrum, geen boulevard.
Op onze site staan superveel foto's van Sharm en Sheikh en ook van onze vakantie van 2004 (rondreis Egypte, o.a. Hurghada);
http://members.home.nl/deboer.niels/index.htm
Veel plezier in Egypte!