Hotels Egypte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happyjoyce

Hotels Egypte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 21:41

Hoi,

Wij willen dit jaar op vakantie naar Egypte en ik was benieuwd of iemand nog een goed hotel kon aanraden.
Zelf leek ons het hotel Magic Life Sharm El Sheik Imperial een heel mooi hotel. Ook waren er veel goede/leuke reacties over dit hotel.
Dus heeft er iemand nog tips voor een leuke plek en een goed hotel in Egypte?

Joyce

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:13

Wij heben in hotel hauza beach resort gezeten is ook een prima hotel in sharm el sheik

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:14

aaaaaaaaaaaaaaaaah egypte
mijn favo land
het is zooooo prachtig:D:D::D
sorry geen hotels]
en sorry voor offtopic

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:15

ik zal me oom binnekort vragen waar die is geweest.. die is er vorig jaar geweest en heeft het daar ook na ze zin gehad..

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:34

rhinna in in sharm el shaik daar hebben wij gezeten

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 22:49

Bedankt allemaal!
Ik ben nu even reacties aan het lezen van mensen die in de hotels zijn geweest die jullie zeiden.
Bij vooral het hotel hauza beach resort valt het mij op dat er heel verschillende reacties zijn, de één geeft 1en en de ander 10en.

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:09

dat had ik dus toen ik naar turkije ging naar hotel ook beoordelingen gekeken de één gaf een 1 idd en ander een 10.. maarjaah smaken verschillen

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 01:10

Sommige zeuren idd ook wel een beetje over kleine dingetjes vind ik, er zal op ieder hotel wel wat aan te merken zijn.
Maar dit is de eerste keer dat wij naar Egypte gaan en we willen toch wel een beetje weten wat we kunnen verwachten.

Sando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 01:19

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:28

happyjoyce schreef:
Bedankt allemaal!
Ik ben nu even reacties aan het lezen van mensen die in de hotels zijn geweest die jullie zeiden.
Bij vooral het hotel hauza beach resort valt het mij op dat er heel verschillende reacties zijn, de één geeft 1en en de ander 10en.
Ja dat klopte de een vondt het geweldig en de ander had op alles een min punt,maar ja ik denk zo maar de mensen die op alles een min punt hebben,die hebben het thuis nog beter.Maar wij hebben het prima naar ons zin gehad daar,als de mogelijk heid er toe komt gaan we er weer een keer naar terug

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:39

ik ben 3x in huragada geweest, in de hotellen : ababia beach , zahabia beach , giftun beach resort...
verder vind ik het super in arabia beach, het is daar erg gezellig... maar alle mensen in egypte zijn echt irri, wij gingen met de taxi betaalde we 20 dollar en toen zei hij dat we er maar 5 gaven... HELEMAAL GEK die mensen daar

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:44

Egypte vind ik echt helemaal niks.
Dat land trekt me totaal niet!
Het lijkt mij er allemaal zo massaal, iedereen wil er naar toe de laatste jaren. (net als Turkije trouwens..)

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:49

Frank schreef:
Egypte vind ik echt helemaal niks.
Dat land trekt me totaal niet!
Het lijkt mij er allemaal zo massaal, iedereen wil er naar toe de laatste jaren. (net als Turkije trouwens..)

Ja dat klopt de laaste jaren is egypte erg in trek,maar ja het is natuurlijk ook niet z'n duur land.
En turkye ja dat komt de hotels lekker all inn en niet zo duur om er naar toe te vliegen,wij gaan dit jaar dus naar turkye

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 13:48

@Sando Die site had ik idd al gevonden, wel handig al die reacties maar toch heel verschillend vandaar dat ik hier ook nog even vraag

@luv_lady: We wilden eerst gaan kijken naar hotels in Sharm el Sheik maar ik zal zeker ook even kijken naar de hotels waar jij bent geweest, Bedankt

@Frank: Mij lijkt Egypte gewoon heel mooi, vooral de omgeving enz. Maar alle landen die ik mooi vind zitten vol met toeristen. Het schijnt dat er in Egypte niet veel Nederlanders zitten, dat scheelt dan nog weer.

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 21:21

Als je kiest tussen Hurghade en Sharm el Sheikh, kan ik je absoluut Sharm el Sheikh aanbevelen !!
Ik ben in beide geweest, 2004 Hurghada en 2005 Sharm el Sheikh.

Sharm is véél gezelliger: je hebt er een echte boulevard, kun je langs het strand (veel restaurantjes, we hebben zelfs OP het strand gegeten!) naar het centrum lopen !
Sharm heeft een leuk centrum.
Hurghada heeft dat allemaal een stuk minder.
Allemaal hotels in aanbouw, geen gezellig centrum, geen boulevard.

Wij gingen vooral naar Egypte voor het snorkelen.
Wij zaten in Sharm el Sheikh in hotel Tropicana Rosetta, was een prima hotel maar niet in een gebied waar je ook kunt snorkelen.
Om te snorkelen gingen wij naar Hotel Grand Oasis Beach (ofzo ) met een hotelbusje. Dat is een supermooi hotel met een prachtig rif met heel veel en heel mooie vissen.

Bij de hotels nabij het centrum kun je dus niet snorkelen, dan moet je meer bij een hotel in een "afgelegen" deel van Sharm el Sheikh zijn.

Op onze site staan superveel foto's van Sharm en Sheikh en ook van onze vakantie van 2004 (rondreis Egypte, o.a. Hurghada);
http://members.home.nl/deboer.niels/index.htm

Veel plezier in Egypte !

bliksempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 21:23

jaah ik ben 5 x geweeest in egypte egt gaaf! wij hadden het the grand hotel ofoiets heel mooi en groot en heel gezellig en heel aardig (het was in hurgada)

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:50

Voor het duiken moet je er al helemaal niet heen gaan.
Mijn vriendin is er vijf jaar achteréén geweest en zag het er elk jaar steeds sneller achteruit gaan onderwater.
Het is helemaal stukgedoken door slechte duikers.

Donderdag vertrekken we naar Sri Lanka. Ben reuze benieuwd naar het land en de mensen.

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:58

grandeur schreef:

Sharm is véél gezelliger: je hebt er een echte boulevard, kun je langs het strand (veel restaurantjes, we hebben zelfs OP het strand gegeten!) naar het centrum lopen !
Sharm heeft een leuk centrum.
Hurghada heeft dat allemaal een stuk minder.
Allemaal hotels in aanbouw, geen gezellig centrum, geen boulevard.

Op onze site staan superveel foto's van Sharm en Sheikh en ook van onze vakantie van 2004 (rondreis Egypte, o.a. Hurghada);
http://members.home.nl/deboer.niels/index.htm

Veel plezier in Egypte !
He wat een leuke foto's zeg herken er een hoop van terug het leuke centrum,waar je bijna overal naar binnen werdt getrokken voor een kopje thee,wat eigenlijk niet te drinken was.En dan de mac,toen wij hier gingen eten met de kinderen en ze een hapje hamburger namen,mmmm mam dit smaakt het zelfde als in nederland.

_JL_

Re: Hotels Egypte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 13:33

ik herken ook een deel van de foto's op de site...
oh wat mis ik het daar al na 1 dag

ben dus juist terug in België en raad het GRAND RESORT zeker aan !
is echt een hotel van 1000 en 1 nacht,
als je ergens leest dat het eten niet goed is,
echt niets van aantrekken, is echt heerlijk bereid en ze zijn er super gastvrij !

ik zal mijn foto's ook maar eens beginnen opladen !
kijk maar eens bij google bij grand resort,
zeker als het nacht is waan je je in een sprookjespaleis !

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:43

NIET naar SEA GARDEN HOTEL gaan! écht NIET!
Slechte bediening!
wij kwamen daar aan en we hadden geboekt voor 3 persoonskamer..komen we daar toe hadden ze geen 3 persoonskamer meer alleen maar 2 persoonskamers waren er nog dus als oplossing moest ik voor 1 nacht op zo'n strandstoel slapen met zo'n dun matrasje ! niet normaal

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:41

MiVita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:47

Zeker niet Sonesta club hotel. Ben er vorig jaar geweest en het was verschrikkelijk! Denk eigenlijk ook dat het hotel daarna gesloten werd maar ben niet zeker.

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:56

@ katja: dat was nu maar 1 voorbeeldje die ik gaf..
Er waren nog meer dingen niet in orde
zoals we gingen op excursie naar luxor en we kregen zogezegt ons ontbijt mee... wat zat erin 2 van die kleine broodjes, 1 potje confituur, 1 sapje en that's all
'savonds int hotel kregen we nog een warm? avondmaal:
2 droge boterhammen met rauw vlees tussen , chips ( op ons bord! dat waren zogezgt de aardappelen ) en dan nog tomaten die ook niet meer lekker waren..
Toen zijn we naar de receptie gegaan omdat we deftig eten wouden en toen kwamen ze af met Lasange die niet warm had en kippebouten die ook koud waren .. en nog meer van die dingen hebben we tegen gekomen

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:19

Ik dnek dat het maar net is hoe je alles ziet. Wij kregen op excursie naar Luxor ook niet superveel mee maar ik was al heel blij dat ze de moeite hadden genomen om ons om 5 uur 's ochtends iets mee te geven.
Chips op je bord is in wel meer landen normaal bij een sandwich. Wij kregen bij terugkomst uit Luxor een ietwat lauwe hap maar ik was wederom al lang blij dat ze nog de moeite namen om ons iets te voeren.