Ik ben er in 2002 geweest. Punta Cana om precies te zijn. Alweer veel te lang geleden. Wij hebben met Martinair gevlogen en de vlucht duurde 10 uur. Was een erg mooie vakantie. Het binnenland is wel schrijnend arm.
Mijn zus is er net een paar dagen van terug! Ik zal haar hier een berichtje laten schrijven maandag als ze weer thuis is! Het is geloof ik 10 uur vliegen, en ze vond het helemaal geweldig! De fotos zagen er ook echt heel gaaf uit! Ik hoorde ook wel enge dingen over de Maffia enzo, die in bepaalde gebieden zit als ik t goed begrepen heb... Maar het was een topvakantie als ik dat zo hoorde!
Ik ben 9 jaar lang elk jaar naar de dominicaanse republiek geweest. Ik heb slechte en super goede ervaringen ermee. Wat ik je heel erg kan aanraden is Iberostar (wel prijzig maar het is het absoluut waard!) daar kun je echt alles.
Wat ook heel grappig is: daar jagen de vrouwen op de mannen in plaats van de mannen op de vrouwen. Wij hadden een keer iemand meegenomen en niks daarover verteld, hij liep 5 meter voor ons en had 8 vrouwen om zich heen. Maar als je ze duidelijk maakt dat je ze niet moet, dan zijn ze ook gelijk weg.
Nou als je nog vragen hebt dan hoor ik ze graag, dan zal ik ze eerlijk beantwoorden