pony park city

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jadeke

pony park city

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 20:46

is iemand al eens in ponyparkcity geweest kun je mij vertellen hoe dat gaat en enzo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:49

Wat is dat dan? Nooit van gehoord.

Gebruik leestekens enzo.

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:49

Nee, inderdaad, wat is dat?

Eowyn3003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:53

wilco_lover

Re: pony park city

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:58

eey

dat is toch daar bij slagharen??? zo ja, ik ben er geweest! tis egt vet cool. we gaan er dit jaar weer heen!!!!!

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:00

ik ben er ook geweest
ik vind dat ze daar niet goed met de dieren omgaan
ze krijgen niet goed te eten ze moeten de hele tijd van die kinderen op hun rug hebben als het nou warm of koud is
en de kinderen hebben geen cap op
ik weet niet of het nog steeds zo is maar toen ik er ong 4 jaar geleden was vond ik het niet super

Eowyn3003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:01

Ik vind het wel zo'n beetje onverantwoord, niet dat ik een penny ben ofzo, maar zomaar aan wildvreemde mensen een pony meegeven om mee te rijden enzo Dat je er nou gewoon rijlessen zou kunnen volgen, OK .

Ik zou er niet graag op vakantie gaan

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:02

ik ben er nog nooit geweest, een vriendin is daar 7 jaar geleden op vakantie geweest en zij heeft er reuze naar de zin gehad. ze had daar een haflinger genaamd Kayak, leuk beest om te zien!!!

Jadeke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 21:30

en...en... zijn die shets daar bij de cabine gestald
en hoe gaan ze daar dan met die(arme)shetlanders om????

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:33

Ik ben er ook geweest toen ik 7 was ben nu 11....

Ik vind ze er niet goed mee omgaan !
ze lopen teveel naar mij zin.

Jadeke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 19:09

wat doen ze dan shetlanders en hoe gaan ze ermee om

Jadeke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 12:01

Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hey hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:03

Hou nou eens op met je topic steeds omhoog halen, en niet op deze manier.

Jadeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 12:07

maar...maar...
oh zeg

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:09

Ik ken het wel. Ben er zelf nog nooit geweest, en hoeft voor mij ook niet. De pony's worden er naar mijn mening niet al te best verzorgd

En nog iets, Bokt is niet om onnuttige reacties te plaatsen waardoor je topic omhoog geschopt wordt.

huppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:11

Ik vind het daar triest voor de pony's .
Hele grote meiden op te kleine pony's.
Iedereen rukt en plukt aan die pony's.

Thats_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:13

Ìk ben er zelf niet geweest. Maar heb er niet al te beste verhalen over gehoord. Maar tja dat zijn verhalen dus hoe het echt is kan ik niet over oordelen wie weet valt het wel hardstikke mee.