rondreizen tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

katjaaaa

rondreizen tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:55

hallo.

nu wil ik heel graag een rondreis maken in Europa. Las net in de ANWB een rondreis: noorwegen-denemarken. maar dit is een autoreis.
wie weet nog meer rondreizen in europa?

Sisim

Re: rondreizen tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:04

Jij wilt wel veel he? Las net berichtje van je over Australie en Nieuw-zeeland.
Koop een treinkaartje naar Frankrijk en trek daarvandaan naar Spanje, huur een auto en rij Spanje door (ga zeker naar Andalusie, is prachtig), neem een easy jet vlucht naar Italie, ga met bus het land door of huur weer een auto enz enz. Alles kan.
Je kunt ook een goedkope vlucht nemen naar Scandinavie en daar een auto huren en rondtrekken. Koop een goede reisgids en zoek uit wat je in een bepaald land wilt zien. Simpel en leuk.
Auto huren vind ik het leukste. Je kan gaan en staan waar en wanneer je wilt. Is wel duur, maar dan heb en zie je ook wat. Je kunt ook een auto lenen van je pa ofzo en daarmee europa door rijden.
Heb je geen rijbewijs? Doe dan alles met trein, bus en waar nodig vliegtuig.

katjaaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 21:13

ik kan gewoon niet kiezen.... er zijn zoveel mooie/leuke landen ...

Sisim

Re: rondreizen tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 13:10

Ik ken dat. Kan ook nooit kiezen. Ik ga dus meestal voor goedkoop.
Ik ga iedere winter op reis. Ik ben net terug uit Thailand en Laos, ook prachtig, leuk en... goedkoop!
Europa staat zeker ook op de lijst, alleen is europa het leukst in onze eigen zomer en dan moet ik werken. Ik ga meestal in juni een weekje naar Frankrijk, Zwitserland of Italie. Maar dan om te sporten. Een weekje klimmen of canyoningen. Prachtige landen! Zou graag nog eens Europa rondtrekken per auto, liefst een campertje of busje. Scheelt weer overnachtingskosten. Als ik een baan heb waarbij ik in de zomer een maand (of 2) vrij kan krijgen, dan doe ik het meteen!

Veel plezier jij, met wat je ook gaat doen!