Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ben je der eerste die de ervaringen hier neer kan zetten. (waar ik dan tegen die tijd wss wel iets aan heb
) maar idd, ook via google weinig tot geen ervaringen te vinden.. iig succes er nog mee!

Libera schreef:Hey ik woon hier in de USA. Ik werk op een ranch waar ze altijd mensen uit nederland hebben voor 3 maanden, of 6 maanden. Maar het zijn alleen dressuurpaarden, dus geen wrangler...Je mag wel 7 a 8 paarden per dag rijden, als je interesse hebt pb je me maar!
Echt!! Ik wilde graag twee week lang ofzo rondrijden in de auto met wat vrienden en de rest van de tijd werken. Heb je misschien wat meer details? 
MarianneR schreef:Travel Active flest je waar je bij staat, net als alle andere nederlandse organisaties...
Beter zelf zoeken op internet!!
Libera schreef:Hey ik woon hier in de USA. Ik werk op een ranch waar ze altijd mensen uit nederland hebben voor 3 maanden, of 6 maanden. Maar het zijn alleen dressuurpaarden, dus geen wrangler...Je mag wel 7 a 8 paarden per dag rijden, als je interesse hebt pb je me maar!
MarianneR schreef:Travel Active flest je waar je bij staat, net als alle andere nederlandse organisaties...
Beter zelf zoeken op internet!!