reis australië en nieuw-zeeland in een??????????????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

katjaaaa

reis australië en nieuw-zeeland in een??????????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 19:41

hallo,

nu had ik gehoord dat je ergens by een reisorganistatie een reis kan boeken naar australië en nieuw-zeeland. dus 1 vakantie 2 bestemmingen. wie weet hoe en wat? de prijs was ook aardig onder de 1000 euro.

groetjessssssssssssss

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:30

Lijkt me niet zo verstandig. Ik heb daar vorig jaar ook naar geinformeerd. Australie is toch een land waar je niet zeg maar een weekje ff heen gaat. Daar is het te groot voor. Tenzij je van plan bent om er bijv. 2 maanden heen te gaan.

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 11:49

Onder de 1000 euro en dan naar Australie en Nieuw Zeeland lijkt me erg sterk, ik bedoel je ticket kost naar Australie al bijna 1000 euro mag ik vragen bij welke reisorganisatie je dit kan doen???
En hoelang duurt de reis????

Sisim

Re: reis australië en nieuw-zeeland in een??????????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:56

Ik ben vorige winter 2 maanden door New Zealand getrokken, ik kan je vertellen, 2 maand is te kort. Voor australie kun je het best een half jaar uittrekken als je het land behoorlijk wilt zien.

Ticket Nieuw Zeeland kostte 1600 euro. Het was een round the world ticket, eerst naar America, daar 3 weken rondtrekken, dan naar Fiji, daar 10 dagen eiland hoppen en toen naar Nieuw Zeeland.

Overal kun je informeren naar tickets, ook via internet kun je bij verschillende vliegmaatschappijen info vinden over kosten van tickets.
Stap een reisburo binnen en vraag naar de goedkoopste vluchten naar Nieuw Zeeland. Prijzen hangen af van het seizoen en hoe lang je weg wilt blijven.

katjaaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 21:09

oke bedankT

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 13:17

Ik zou het dus gerust wel doen... ik ben voor 2 weken in Australie geweest en 1 week Australie en 1 week Nieuw Zeeland zou mij wel trekken. Maar goed, ik zou niet perse "heel Australie" willen zien, dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Je kan in 1 week ook best een hoop leuke dingen doen, zeker als je je richt op een specifiek deel.

Sisim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:49

Tuurlijk kan 1 week ook! Maar dan is je ticket wel heel duur... Als je toch zo'n 1000 euro gaat uitgeven aan een ticket, dan wil je er toch wel langer zijn dan een week? Anders is je reis duurder dan je verblijf.
En, het is al 24 uur vliegen naar Nieuw-zeeland, haal van die week dan alvast 2 dagen af. Ook zo voor Australie.
Misschien heb je mazzel met een aanbieding en is je ticket goedkoper, dan is het natuurlijk het overwegen waard om kort te gaan.
Feit blijft dat als je er eenmaal bent, je spijt gaat krijgen dat je maar zo kort in het land zijn kunt... Als je naar deze landen gaat, ga dan lang. Het is het zeker waard. Vind ik trouwens voor ieder land, ik wil een land graag leren kennen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.