Spaans rijschool Wenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pardon

Spaans rijschool Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 12:14

Hallo!
Ik mag met mn mams na mn eindexamen een weekje weg..en ik wil graag naar Wenen. Natuurlijk mag dan een bezoekje aan de spaanse rijschool niet ontbreken, maar ik heb dan toch een paar vraagjes...
ZIjn er mensen geweest? En wat vonden jullie ervan? ZIjn jullie bij de voorstelling of de ochtendtraining geweest? EN heeft iemand de rondleiding gedaan?

Zo...een hoop vragen Leef je uit!

Toedeloe

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 12:40

als het zou kunnen zou ik overal heen gaan
een rondleiding dan de ochtendtraining en dan de voorstelling !

lijkt me echt helemaal geweldig !

ben er nog nooit geweest dus kan je verder niets vertellen, maar in ieder geval heel veel plezier !

tisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:16

wooow wat leuk zeg! ik zou alles wel willen doen....
helaas heb k al plannen voorde zomer, misschien volgend jaar

R_Star

Re: Spaans rijschool Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 17:09

mijn zus was er een paar jaar ook geweest toen ze daar op vakantie was. Ze had voor mij een boek over de spaanse rijschool daar meegenomen, heel mooi! Volgens mij had ze niet gekeken bij een training ofzo, ze is namelijk zelf niet echt een paardengek
ik zou er zelf ook wel een keer naar toe willen gaan inderdaad, het schijnt heel mooi te zijn!

veel plezier alvast!

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 18:30

Ik ben afgelopen zomer in Wenen geweest en heb uiteraard een bezoek gebracht aan de spaanse rijschool. Het was prachtig !!! Rondleiding door het gebouw en de stallen gehad, was ook leuk om de geschiedenis eens te horen en verhalen achter de paarden. Verder hebben we de ochtend training gezien, we waren helaas net te laat binnen dus hebben de indrukwekkende sprongen gemist. De ochtend training is net een soort voorstelling hoor. De hele ambiance (kroonluchters, prachtig gebouw, klassieke muziek, in mooie kostuums geklede ruiters en uiteraard prachtige paarden) heeft heel veel indruk op mij gemaakt.

Pardon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 20:04

Ok..klinkt erg gaaf Siggy! Ik heb er nu al zoooooooo'n zin in! Is het trouwens heel belangrijk van tevoren te reserveren (vanuit Nederland zegmaar?)

droebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:34

Pardon schreef:
Ok..klinkt erg gaaf Siggy! Ik heb er nu al zoooooooo'n zin in! Is het trouwens heel belangrijk van tevoren te reserveren (vanuit Nederland zegmaar?)

Mijn tante is er 2 jaar geleden geweest en die had het erover dat je inderdaad ver van te voren moest reserveren. ik weet natuurlijk niet hoe het nu is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 00:57

VMR --> BI.