3 maart naar Bonaire

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

3 maart naar Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 19:46

Het is als een droom die uitkomt. Mijn (aangetrouwde) oom is geboren op Bonaire, en heeft daar gewoond, mijn hele familie is er al eens geweest. Ik wilde al sinds ik een kleuter was naar Bonaire, maar het kwam er nooit van.

Nu belde dus die tante vorige week donderdag, en vertelde dat ze weer meeging. Ik voor de grap dat ik meeging. En het kon!! M'n ouders betalen het hele zooitje Zo tof. Ik ben gelukkig, 't is echt een grote droom van me. Elk jaar vroeg ik wel of we naar Bonaire op vakantie gingen.

Ik weet dat ze geen bruisend nachtleven en zo hebben, maar ik wil het zo graag, en nu hoef ik nog maar een paar nachtjes te slapen

Mandyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 11:05

Leuk!
Mijn vriend is er vorig jaar geweest, die vond het superleuk en had ook hele mooie fotos gemaakt.
Veel plezier alvast.

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 11:06

Oooh echt super! Ben jaloers op je
Heel veel plezier daar!

Hackie

Re: 3 maart naar Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 17:40

Mik_ schreef:
Het is als een droom die uitkomt. Mijn (aangetrouwde) oom is geboren op Bonaire, en heeft daar gewoond, mijn hele familie is er al eens geweest. Ik wilde al sinds ik een kleuter was naar Bonaire, maar het kwam er nooit van.

Nu belde dus die tante vorige week donderdag, en vertelde dat ze weer meeging. Ik voor de grap dat ik meeging. En het kon!! M'n ouders betalen het hele zooitje Zo tof. Ik ben gelukkig, 't is echt een grote droom van me. Elk jaar vroeg ik wel of we naar Bonaire op vakantie gingen.

Ik weet dat ze geen bruisend nachtleven en zo hebben, maar ik wil het zo graag, en nu hoef ik nog maar een paar nachtjes te slapen

Hoelang ga je ?

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 22:23

Oh ja, nou 2 weken Nog 5 daaagen

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:27

Wat leuk zeg!!
Alvast veel plezier!!

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 23:08

Ondertussen is mevrouwtje Mik als alles goed verlopen is aangekomen op Bonaire..

Meid, Echt KEIVEEL plezier daar