Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar weet wel dat het reuze leuk was. Ik zal mn zus even op dit topic wijzen
In nog geen 10 seconden had ze die meloen in 10 stukken verdeeld, jeee, dat deed ze snel.
en boottochten zijn ook leuk. Je ziet wat en je wordt nog lekker bruin ook!
oud albufeira is wel mooi en leuk om te winkelen, maar mij te touristisch om daar in een hotel te zitten. maar dat is ieders eigen keuze natuurlijk. het gebak bij de koffie is daar heel goedkoop en errug lekker( en heel veel keuze)

ook hier heb ik diverse foto's van, en wel meer dan dat rotsje aleen van hierboven,geïntereseerden roepen maar, dan zal ik wel weer eens inscannen

als ik kan helpen met plezier dan

gucci_girl schreef:Tjaldur wanneer ga je? en ga je ook naar albuvera? welk hotel/app. heb je?
Tjaldur schreef:gucci_girl schreef:Tjaldur wanneer ga je? en ga je ook naar albuvera? welk hotel/app. heb je?
In 5 minuten besloten: met Beachmasters, 31 juli vertrekken we en komen de 11e weer terug. Appartementen heten Silchoro.
ik ga met gogo tours en ons appartement heet vale sao jao met van die ~ op de o's
Ik vertrek 12 juli tot 22 juli dus dan kan ik je wel vertellen hoe ik het daar vond
Dus dat komt helemaal goed. 
), op loopafstond van de Strip (10 minuten wandelen) en met de taxi naar het oude centrum kost je nog geen 6 euro! Alleen erg dure supermarkt onder het appartement, raadt je aan iets verder te lopen, scheelt stukken! Appartementen zijn netjes, wordt iedere dag schoongemaakt en aardige mensen en een fijn zwembad!