Jaja eindelijk is het dan zover.. vanacht ga ik op vakantie naar Tenerife even een lekker weekje er tussen uit ik heb er zin in!!om half 6 vliegen we dus we komen daar optijd aan!gaan er nog meer mensen naar Tenerife deze vakantie??
Hey, een vriendin van mij gaat vannacht ook naar Tenerife.Lijkt me super, is het daar ook veel warmer dan hier?
Ow pb me maar hoe het was en wat ik moet zien!!!!Wij gaan pas in de zomer.....te lang wachten dus....Hele fijne reis en een hele fijne vakantie!!!!!
Dank je!het is daar nu rond de 20 graden niet super warm dus maar toch lekker! we gaan naar het plaatsje Los Christianos, vorig jaar zijn we ook geweest en zaten toen in Playa de Americas!
Ahh wat leuk zeg!! Ikke niet. Ben er ook nooit geweest.Een vriendin van de zomer wel en die zei dat het súper was.Veel plezier!!
Oh leuk!ja ik zal even een paar leuke foto's proberen te maken en als ik terug ben horen jullie van me!
Ik ben er al 3 keer geweest, is elke keer goed bevallen! Ga in juni samen met Frans. Ben dan op vrijdag klaar met mijn examens en op maandag vertekken we. Even lekker ontspannen na die examens! Veel plezier!