tips voor vakantie nederlandse kust?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_

tips voor vakantie nederlandse kust?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 22:44

nuja, het zit iets ingewikkelder in elkaar.
ik en mn vrienden wouden graag de laatste week van augustus (week na pukkelpop) samen iets doen, en we dachten eraan om langs de kust van nederland (we zijn zelf belgen) te 'trekken'.
in een week 3 verschillende plaatsen doen bvb, amsterdam willen we er zeker bij hebben, maar voor de rest hebben we niet echt een idee,
dus ik dacht, op bokt zitten er véél nederlanders, ze kunnen vast raad geven
liefst plaatsen waar leuke clubs zijn om uit te gaan, maar ook een leuk strand? zowat van alles
dus als jullie aanraders hebben, laat maar horen!

Manon

Re: tips voor vakantie nederlandse kust?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:47

Neem een paraplu mee (lekker flauw)

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:12

Scheveningen, Renesse, maar ik zou ook eens langs maastricht gaan! Geen strand in de buurt te bekennen, maar absoluut een leuke stad om eens doorheen te slenteren, met hele gezellige terrasjes!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:13

bergen, echt een prachtig dorp!

lisa_

Re: tips voor vakantie nederlandse kust?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 23:18

hm, maastricht wonen we kortbij en komen we wel vaker, dus dat kennen we al:)
en mag ik ook vragen wat er op al die plaatsen te doen valt en wat we zeker moeten zien/meemaken?

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:43

Scheveningen is leuk! Stappen in Scheveningen is niet zo maar je zit zo in de stad (den haag dus) en daar kan je wel leuk stappen.

Als je in Scheveningen lekker op het strand wil liggen moet je bij het zwarte pad zijn. Heb je hele leuke strandtenten waar ook vaak dj's staan te draaien.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:44

AM --> BI

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:49

zeeland
als je rond vrouwenpolder zit heb je strand, kan je stappen in de hooizolder (ok, goed fout en 's zomers toch erg grappig) en als je enigszins sportief bent een surflesje meepakken op de veerse dam http://www.windsurfschool.nl
vrouwenpolder ligt btw kilometer of 10 van middelburg (om even inschatting te maken waar in zeeland ) lekker veel kampeermogelijkheden enz ook.

Verder is Scheveningen best ok, maar vind ik zelf nooit zo "vakantie achtig" komt denk ik ook omdat ik daar een paar jaar vlakbij woonde en dus gewoon zo heen kon...
al ben ik het wat betreft zwarte pad helemaal met sammetje eens!! zeer relax daar!

en texel, evengoed fout, en toch leuk:)