Ervaringen met Reisorganistaties?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flowerxxx

Ervaringen met Reisorganistaties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 21:22

Hallo,

Ik wil over een tijdje wat verder weg voor een vakantie (Afrika, Azie) en ben soms wat aan het rondkijken. Wilde graag weten met welke organisaties bokkers zijn geweest.

Even voor de duidelijkheid ik ben niet het type rugzak op en ticket kopen. Maar wil echt georganiseerd op pad.

us hoe hebben jullie geboekt (via internet, reisbureau)
*En welke organisaties zijn goed (shoestring, Djoser, Arke, Neckerman) wil graag alle ervaringen horen. Het gaat immers om veel geld voor een verre reis. En wil graag weten wat de ervaringen zijn van andere mensen.

Verder zit ik te denken aan een rondreis of groepsreis. Maar ik heb het idee dat je dan heel lang met mensen op moet trekken. En dat het progamma overvol is. Iemand hier ervaringen met groepsreizen?

radje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:30

Ik ben met Arke geweest en met Neckerman, dat is alletwee goed bevallen.
De laatste x met oad en dat vond ik minder.

sa80

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 16:06

Ik heb ervaren dat NEckermann vaak als goedkoopste uit de bus komt. Mijn ervaring is dat deze reizen goed geregeld zijn en goede gidsen heeft die veel weten.

rosa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:13

3 Jaar terug ben ik met Shoestring naar mexico, guatemala, honduras en belize geweest. Het was een groeps-rondreis met ongeveer 18 mensen. Ik vond dat het prima georganiseerd was, goed als je geen zin hebt om het zelf allemaal te moetn regelen. De reisbegeleider was erg leuk en gezellig en bereid om vanalles te regelen.

Het nadeel vond ik alleen wel dat je in zo'n groep toch een soort groepsgebeuren krijgt van regelmatig samen eten, samen stappen, enz. Het is niet dat je mee moet natuurlijk, maar je gaat niet als enige zeggen dat je geen zin hebt... Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel weer leuk om veel mensen te ontmoeten.

We zijn ook een groep van Djoser tegen gekomen en het viel me op dat de gemiddelde leeftijd daar een stuk hoger lag dan in onze groep (bij ons rond de 25 jaar). Maar dat zal ook per groep wel verschillen. Bij Shoestring kan je zien wat de leeftijd is van de mensen die zich al opgegeven hebben voor een reis, dat is wel handig!

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt, als je meer vragen hebt moet je ze maar stellen!

Groet Rosa

Haagsemeid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:10

Wij zijn nu 3x met Neckerman weg geweest en dit bevalt ons steeds perfect! We zijn net terug uit Tunesië, ook weer met Neckerman