Rimini?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Susan1986

Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 20:36

Ik ga dit jaar met 11 anderen op vakantie in Rimini Italie, en ik vroeg me af of iemand daar wel 'ns is geweest? En of 't daar gezellig/leuk e.d. is?

memiro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 02:44

hahahah ik ben daar een zomer geweest, verschilt denk ik niet zo heel veel van de spaanse kust als je alleen in rimini blijft zou zeker ook proberen iets meer te zien van italie. En in st marino gaan shoppen omdat het daar tax free is

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 18:22

Ja ik ben niet in Rimini zelf geweest maar in Cattolica daar vlakbij. Rimini zijn we wel altijd wezen stappen! dat kun je daar erg goed! En inderdaad San Marino is erg leuk!

Sanne86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:20

ik ben er ook geweest... alleen ik kan je er niet zo blij mee maken maar gelukkig ga je met een grotere groep wij waren met 4 meiden en werden veel lastig gevallen... maar overdag vond ik rimini erg leuk en San Marino is echt wel een aanrader om heen te gaan!!

missixty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 17:45

rimini is erg leuk! de discotheken zijn echt heel erg leuk, vooral peter pan, ligt ergens in de bergen (roger sanchez draaide daar toen) baie imperial is ook echt leuk, gewoon sowieso leuk om gezien te hebben (romeinse stijl) san marino is zeker een aanrader, ik ben ook in venetie geweest en dat was wel 3 1/2 uur reizen met de bus en boot vanaf rimini, maar ik vond t t zeker waard!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 17:57

Idd! Ik ben ook naar venetie geweest was erg mooi!

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:17

OMG ja , ik ken het allemaal, Venetië, San Marino, Baia Imperial (kennen jullie L'Altro Mondo ook? Dat was destijds onze favoriete discotheek). Ik ben dus in Riccione geweest, leuk MITS (!!!!!) je van zon, zee, stappen en jongeren om je heen houdt.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:19

Ja ik kon ook naar de Láltro Mundo gaan! Dinsdagavond gigi d'agostino avond

missixty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:18

jaaah l'altro mondo, idd gigi d'agostino, ben ik ook geweest, en life een klein discotheekje, maar erg gezellig... alleen italianen zijn erg opdringerig haha!

Tjaldur

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:11

Als je met een groep meiden gaat is het oppassen! Heb in je profiel gezien dat je blond bent en ik wil je even waarschuwen voor die maffe Italianen. Wij waren er 2 jaar geleden met 3 mannen en 5 vrouwen. Als we alleen, of met de meiden op stap gingen werden we altijd lastig gevallen en dat bleef niet bij alleen kijken. Als ze aan je zitten meteen een klap verkopen, anders snappen ze het niet. We zijn daar zelfs een keer in een hoek gedreven door een groep mannen in een discotheek en ze gingen gelukkig weg toen de mannen er bij kwamen staan. Daar zijn ze blijkbaar heel gevoelig voor. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar je moet wel duidelijk zijn tegen die kerels!
Verder is Rimini overdag erg leuk! Hele leuke winkeltjes en restaurantjes. Superlekker Italiaans ijs En een heeerlijk strand. Wij hadden toen appartementen met uitzicht op het strand. Echt super!