Wij gaan ieder jaar een weekend weg met onze vriendengroep, we zijn met 13 man/vrouw (zonder kinderen). Dit jaar zijn wij degenen die het gaan organiseren. We zijn nu dus driftig op zoek naar een vakantiehuis of meerdere huisjes ergens in Nederland of op een redelijke afstand in Duitsland (wij wonen in het oosten van het land). We willen niet teveel uitgeven aan de huur voor het huis/de huisjes, het moet een beetje leuk blijven. Tenslotte hebben een aantal een gezin met kinderen wat draaiende gehouden moet worden. Huizen met huren boven de 1000,- euro vallen sowieso af, anders hadden we al wat gevonden...
Hoi Esther, heb je wel eens aan de Ardennen gedacht? daar zitten veel leuke, betaalbare huizen in een perfecte omgeving. wij gaan er elk jaar met een vrij grote groep heen en het bevalt ons iedere keer weer prima. je zou eens kunnen kijken op www.ardennenvakantiehuizen.com, daar staat misschien wel wat op. Gr, Judith
1x per jaar organiseer ik een weekend weg voor mijn bedrijf. Afgelopen jaar zijn we in Valkenburg geweest. Daar is echt een hoop te doen en een hele mooie omgeving.
We zaten in een dorp vlakbij Valkenburg in een boerderij. We waren met 15 personen en er was plek genoeg. Voor een weekend was ik € 900,00 kwijt. Ook geen schoonmaakkosten gehad verder.
Wij gaan met 12 vrienden op skivakantie naar Tsjechie en zijn per persoon ongeveer 120 euro kwijt voor een volle week in een mooi vakantiehuis aan de piste, naast het dorp met zwembad en openhaard
Vind ik op zich niet een mega bedrag voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt!
Wij zijn een keertje in een huisje in de Ardennen geweest, in de buurt van Durbuy, maar dat was geloof ik maar voor maximaal 10 personen. Heb het adres thuis, kan even kijken of ik het een dezer dagen kan opzoeken. Als je direct bij de mensen boekt kan het ook goedkoper uitpakken dan via de organsatie waar ze anders bij zijn aangesloten. Ze zitten alleen wel ver van tevoren vol, wanneer hadden jullie willen gaan?
Wij willen september, oktober of november gaan. We hebben geen vast weekend dat we gaan. Veel zwangeren geweest in het verleden waardoor het nogal eens verschoof...
Bedankt iig voor alle tips, het wordt nog moeilijk kiezen nu, is allemaal leuk.