jongeren reizen... wie gaat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

salsalover

jongeren reizen... wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 16:12

wie gaat er mee op een jogerenreis dus met begeleiding en waar ga je dan naartoe en met wie? (alleen of met vrienden) en is het leuk om alleen zonder vrienden mee te gaan op zo'n jongerenreis? ik wil zelf liefs zon, zee, strand en uitgaan. alleen mijn vrienden gaan allemaal met hun vriendjes of andere vriendinnen op vakantiej en ga ik dus weer met mijn ouders mee naar blanes waarschijnlijk. terwijl ik toch ook graag met vrienden of alleen ofzo een weekje op vakantiej wil
en omdat ik zelf geen held ben om contacten te maken:S
brand los dikke kuzz iris.

Koblenz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:16

Jaaaa ik ga !!!! heb der zoooo'n zin in he ik ga naar frankrijk met en vriendin. We gaan dan surfen op de golven dus lekker actief:) vind ik leuker dan de hele nacht uit, om 1 uur je bed uit en dan weer de hele dag zonnen enz. Ik heb het geboekt bij VINEA reizen. Ze hebben ook super leuke andere dingen. En contacten maken ben ik ook nooit zo een held in maar ik denk dat je op zo een jongerenreis al snel met mensen omgaat. Anders moet je eens van die catalogus bestellen of kijken op www.vinea.nl
Hoop dat je wat aan dit antwoord heb

salsalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 16:18

thanks heel erg bedankt ga er over nadenken thanks heel erg bedankt ga er over nadenkenthanks heel erg bedankt ga er over nadenken

ninja2Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:19

een vriendin van me is vorig jaar ook geweest alleen. het is haar heel goed bevallen ze was naar italie gweest naar riva

salsalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 16:23

bedankt voor jullie reacties nog meer???

Michel_

Re: jongeren reizen... wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:27

Ik ga met een maat van me naar Spanje ... een 10daagse busreis..

salsalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:19

met mijn ouders oowk meej naar spanje (camping la masia waarschijnlijk in blanes) zijn wel leuke uitgaansmogleijk heden maarjah alleen ga je ook niej zo snel uit ofzo daarom lijkt iets van een jongerenreis mij oowk wel leuk om ook nog meej te gaan
nog meer reacties??

zouden jullie ook willen zeggen met welke maatschappij of iets enzo julle op vakantiej gaan?
kuzz iris

Sofionna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:40

Ik ga dit jaar met 4 vriendinnen naar een camping ergens in Nederland (eerste keer ), maar ik ga ook nog met m'n moeder en broertjes naar frankrijk EN een weekje op ponykamp

Ik ben vroeger (toen ik 8 was ong) ook met vinea geweest. Erg leuk

salsalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 18:02

thanks

chita1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:28

Ik ben vorig jaar meegeweest met een jongerenreis van de YMCA (slovenie) dat is erg goed bevallen. Je doet alles met de groep dus dan heb je al snel contact www.ymca.nl