Welke camping Terschelling?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Welke camping Terschelling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 08:04

We willen deze zomer graag op vakantie naar Terschilling,
Maar welke camping is het leukste?
En moet je al vroeg van te voren reserveren??

ikke

Re: Welke camping Terschelling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:14

De appelhof
Kom maar op met de "sappige" verhalen..........

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:27

Ik heb daar een keer op een camping gestaan (was niet de appelhof) had een "volwassen' gedeelte en een jeugd gedeelte. Ik vond het echte jeugdgedeelte niet zo leuk, bezopen mensen de hele dag door en ondergekotste en gepoepte wc's, niet mijn idee van vakantie. Dus bedenk goed wat je wil in je vakantie. (wij hadden trouwens niks gereserveerd, zijn daar naartoe gegaan en hebben gekeken waar plek was.

Heb ook een keer op de staatsbosbeheer camping gestaan met vriendinnen, dat was weer het andere uiterste, een koude douche zonder hokje midden in het bos, geen washokjes en flinke fanatiekelingen die zelf allerlei dingen in elkaar bouwden van houten stokken enz.

Je kan dus van het ene naar het andere uiterste daar. Verder niet veel hulp dus met kiezen maar bekijk ook verschillende sites, waar voel je je prettig bij.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:40

AM -> BI

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:41

Appelhof is heel leuk .

Anoeska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:42

Appelhof in natuurlijk wel DE 'party-camping' van terschelling. Wel leuk, als dat is wat je zoekt. Maar er zijn ook nog genoeg andere campings, waar je heel leuk vakantie kunt vieren, als je geen zin hebt in iedere avond brakende kerels voor je tent. Ik vond zelf altijd camping Terpstra op Midsland een hele leuke camping. Ook veel jongeren (geloof zelfs aparte velden voor jongeren), maar niet het 'tuig' dat naar appelhof gaat.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 13:53

Hahaha, tja, dat duiveltje stond er niet zonder reden.......
Ik heb daar eens in het juttersmuseum gegeten. (is tegenover de Appelhof) Ik ben geloof ik drie keer van m'n barkruk gestort van het lachen. Komt er op een gegeven moment een gast bij me zitten die ook lol had aan "mensen kijken" Toen zijn we samen ook nog een paar keer van onze kruk gegaan. We moesten 1,5uur (!!!) wachten op ons eten, ik heb nog nooit zoveel gelachen in 1,5 uur als toen, werkelijk, dat MOET je een keer hebben meegemaakt

verwijderd09

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:05

ik ben afgelopen jaar op appelhof geweest, dat was geweldig. leuke camping waar ze niet constant op je zitten te letten of je iets doet wat niet mag, de sfeer wie er hing was ook geweldig. wc douches e.d. waren wel minder, dit was op terpsta weer beter, daar is ook veel meer controle want daar zijn ook gezinnen enzo op de camping. maar als ik mocht kiezen zou ik voor appelhof gaan.
@ikke, dat museum daar tegenover is leuk hè, lekker goedkoop, de kwaliteit/service was ronduit slecht, maar daar betaal je dan ook niet voor.

_Linda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:51

Absoluut Appelhof!
Hartstikke gezellige camping, sanitair was ook fatsoenlijk. ook ideaal dat je stroom erbij kunt nemen/koelkast huren/tent huren. en het is geen dure camping. ik heb er iig een super tijd gehad.

Owja, dat museum achtig iets daar tegenover zou ik niet naartoe gaan

Maar hou je van 's avonds rust en niet na het uitgaan (want alles is om 2 dicht) nog even wat babbelen etc met de ander campinggasten dan zou is appelhof niet ideaal

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:04

cuipido!! haha ga ik dit jaar ook weer heen!!
ben er vorig jaar geweest met vriendin en was super gezellig!! maarja hangt er ook vanaf wat voor camping je wilt he?
bedoel appelhof is egt om te feesten enzo.. maar cuipido kan dat dus niet dus hangt er maar vanaf wat je zelf wil en of je met vriendinnen gaat of met ouders enzo maar ikzelf ga weer naar cuipido en vond het er super

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 18:32

Weten jullie welke camping het dichtste bij de disco enz is ?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:40

ik ga naar de appelhof dit jaar !!! nog 164 nachtjes slapen
ja ik ga echt voor het feesten en de dronken mannen voor de tent, mn moeder heeft er haar bedenkingen bij maar ze vind ook wel dat je het gewoon een keer moet hebben mee gemaakt. ik heb er in ieder geval nu al zin in!!! ga van 15 t/m 22 juli, dus als er nog iemand gaat dan hoor ik het wel!
over disco's in de buurt gesproken: kijk even op de site van de appelhof (www.campingappelhof.nl) en dan bij uitgaan, daar staan zo'n beetje de bekendste plekken om uit te gaan op terschelling.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:05

Appelhof

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 11:26

MRmichiel schreef:
@ikke, dat museum daar tegenover is leuk hè, lekker goedkoop, de kwaliteit/service was ronduit slecht, maar daar betaal je dan ook niet voor.

Ach, ik vond het goed eten. Het was inderdaad simpel en totaal zonder opsmuk, maar goed klaar gemaakt. Nu is het wel al een jaar of acht geleden dat ik daar was (jemig wat gaat de tijd...).
Misschien moet ik er weer eens naar toe, lachen is gezond.........

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:05

knolliepower schreef:
Weten jullie welke camping het dichtste bij de disco enz is ?

ik zou het niet weten, maar ze hebben daar zo'n speciaal taxi systeem dat je overal kunt komen, het ligt er ook aan waar je heen wilt gaan.
@ ikke, zonder opsmuk is misschien een betere benaming, ach ja, wat wil je voor 10 euro. beter dan zelf koken

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 14:26

Ik ben vorig jaar zomer op Appelhof geweest, echt in een woord GEWELDIG!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 14:28

dan nog even een vraagje voor alle mensen die naar de appelhof zijn geweest:
hoe gingen jullie uit? hoe kwamen jullie dr? gwoon op de fiets of met taxi of zowiets? en waar ging je dan het liefst uit?

Anoeska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:32

Als ik jou was, zou ik zodra je van de boot af komt een fiets huren. Op terschelling is alles op de fiets goed te doen, en een week lang een fiets huren is helemaal niet zo duur.

Midsland en West hebben genoeg leuke kroegjes, en als je dan toch op Teschelling ben MOET je natuurlijk minstens 1x naar het café van Hessel; De Groene Weide!!

_AB_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 00:36

JA, op Terschelling is idd alles goed per fiets bereikbaar!
Wij huren meestal fietsen bij Thijs Knop,maar Haantjes zit vlakbij de haven.
IK ben zelf nog niet echt uit geweest op terschelling, maar ik krijg van iedereen te horen dat de oka 18 in West echt heel leuk is

verwijderd09

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:11

ik zou ook fietsen huren, afgelopen jaar hebben wij alles met de taxi gedaan, is goedkoop, maar elke keer een paar euro tikt toch behoorlijk aan. wij gingen vaak naar actania, vond ik ook de leukste, wel een beetje klein.
@Anouska, idd het café van Hessel, ben ik ook nog geweest, was best gezellig. Wist je dat dat café in de lijst van beste cafés van Nederland op nr. 17 staat.