Deel je ervaringen over Blanes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Deel je ervaringen over Blanes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 23:19

Ik wil samen met me vriend naar Blanes. Ben hier nog nooit geweest. Wel in Salou wat een beetje te vergelijken is denk ik. Wie is hier geweest? hoe vond je het? en ik welk hotel/app. zat je? Wij hebben Hotel Pimar op het oog met uitzicht op zee

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:24

ik ben er dit jaar en verleden jaar heen geweest.
en ik had het super naar me zin.
2004 zat ik in appartement consul park, en dit jaar zat ik in appartementen blanes.
het is heel wat anders dan salou, het is eens tuk rustiger om het zo maar te zeggen, alles ligt dicht op elkaar, je loopt van de ene discotheek zo de andere in zeg maar!
het strand is heel lang maar totaal niet breed dus bijna altidj overvol.

Dit jaar hadde we superveel last van kwallen, dus vergeet zeker je kwallenzalf niet haha.
verder is het er echt super!!
en hotel pimar is een uitstekende keuze Qua ligging!
inrichting weet ik niet.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 23:31

kwallen! aahh niks voor mij! haha ben al bang als ik een visje zie het nadeel is dat hotel pimar een klein zwembad heeft bovenop het dak.. het liefst wil ik een hotel/app met uitzicht op zee en een mooi zwembad

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:35

hahah ja kwallen is daar echt erg hoor, tenminste verleden jaar wel, was toen maar 1x in het water geweest.

uitzicht op zee heb je iig wel!

en ach zovaak zal je niet in dat zwembad zitten hoor.
ik had toen ook een zwembad bij mijn app. maar heb er maar 1x in gelegen ofzo

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 23:40

nouja ik wil natuurlijk wel een beetje bruin worden en ik hou het denk ik niet langer dan 30 min uit in de zon en dan moet ik alweer afkoelen in het water.. en tjah.. met kwallen doe ik dat dus niet maar ik hoorde net dat het overal was aan de kust.. die kwallen..

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:43

ja verlede jaar was het bijna overal aan de kust die kwallen.

en ach er zijn ook kleine douches op t strand waar je ken afkoelen.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 23:46

daar heb je gelijk in.. maarja daar heb ik nooit zo'n zin in haha

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:48

haha. dan moet je iig geen rode bikini aantrekke of oranje, schijnt dat ze daar nogal op afkomen..

heb het ook maar gehoort hoor omdat ik een rode bikini aan had toen

wil je verder nog wat weten over blanes zelf?

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 23:53

ooh haha nouja bedankt voor de tip uhh nouja vertel maar wat erover te vertellen valt lange boulevard? leuke/veel winkeltjes?

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:00

ehm je heb dus ouwe gedeelte van blanes en nieuwe gedeelte.
in het oude gedeelte zitte veel winkeltjes.
nieuwe gedeeltjes zitte veel touristenwinkeltjes en als je in het ene winkeltje ben geweest weet je wat er in die andere 20 winkels ook verkocht word haha.

je heb op bepaalde dagen avondmarkt dat is wle heel leuk, en vooral ook gezellig als je met je vriend gaat.
dat worde gehoude langs het strand.
zeker een wandelingetje waard!

je heb een nederlands restaurantje zitten: dat heet creperie theo, ik persoonlijk vind het eten daar wel lekker.
en het is fijn om even nederleand te kunen babbelen, alhoewel veel spanjaarde daar nederland skunnen.(vooral de verkopers van de touristenwinkels, die lokke je dan met hun gebrekkige nederlands haha)
afdinge is ook heel makkelijk daar. zeker als je een vrouw bent.

dan heb je de discotheken.
de eigenaar van discotheek las vegas is nederlands dus veel personeel daar ook, zelf vind ik las vegas niet zo leuk, maja dat is persoonlijk natuurlijk.
discotheek arena vind ik dan heel erg gezellig altijd!

dan heb ej nog discotheek mimos, die zit in een straatje verstopt, kan ik ni veel over vertellen omdat het in de periode dat ik ging vrij rustig daar was.

dan heb je boven de arena nog de bar Gotcha, ook allemaal nederlands, pefect om te gaan voordrinken.

ehm ja als je nog verdere vragen heb hoor ik het wel

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 00:14

haha nouja dat is een duidelijk verslag dank je wel

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:44

graag gedaan hoor

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 16:18

niemand anders

LolaTFB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:12

Ik ben ook een keer in blanes geweest, zomervakantie 2004. Ik weet niet meer hoe het appartement heet, maar het lag tegenover de Arena. Ik ben het met QtieLady eens wat betreft de Arena en de LasVegas. Arena vond ik een ontzettend leuke discotheek, Las Vegas was niet zo mijn muzieksmaak.
Verder heb je ook nog een andere discotheek, de Sunset. Daar zijn wij niet zo vaak geweest, was ook eerder gesloten dan de anderen.

Verder, wat betreft de winkeltjes, iedereen verkoopt hetzelfde dat is waar ja. Maar wel leuk om rond te kijken.

Ik heb het er echt onwijs naar mijn zin gehad, zon zee strand en uitgaan, echt super!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:49

Blanes was erg leuk! Mooi strand etc. Wij zaten op die hele grote camping! Ben de naam even vergeten! Ow ja La Masia! Erg gezellig! Qua disco's vond ik ook de Arena t leukst! Had erg leuke proppers! en enge schorpioenen! Achter het glas dan wel! Zeker een aanrader!

salsalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 15:58

wij gaan waarschijnlijk ook naar camping la masia... ben er nog nooit geweest zijn er een beetje veel jongeren enzo? ik ben namelijk beetje vriendloos en ga deze zomder dus weer met mijn ouders mee:S mijn vrienden gaan namelijk al met hun vriendje of met andere vrienden helaas daarom gaan we voor mij toch in de buurt van discotheken. daarom zou het natuurlijk leuk zijn om dan andere mensen te ontmoeten. alleen ga je natuurlijk ook niej zo snel uit
wie gaan er dit jaar nog meer heen? en is het voor je ouders dan ook nog wel leuk om daar te zijn? zou idd ook graag ervaring willen horen dus brand maar vdr los
kuzz iris.

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:00

Super vet!!!:D:D Ik ben er vorig jaar geweest (blanes) met mijn toenmalige vriend en het was super! Je kan er goed uitgaan en heerlijk bakken op het strand!:D veel plezier!

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:55

ik ben ook geweest,leuk uitgaans dorpje met heel veel nederland
heb het er echt naar mn zin gehad!
alleen het bstrand was wel wat smal (in nieuwe gedeelte van blanes dan)

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 19:41

ik heb geboekt! 25 juli vertrek ik voor 12 dagen heb er zin in!! we gaan via gogo tours en we vliegen met transavia dus dat zit wel goed een hotel aan de boulevard met uitzicht op zee

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:04

salsalover schreef:
wij gaan waarschijnlijk ook naar camping la masia... ben er nog nooit geweest zijn er een beetje veel jongeren enzo? ik ben namelijk beetje vriendloos en ga deze zomder dus weer met mijn ouders mee:S mijn vrienden gaan namelijk al met hun vriendje of met andere vrienden helaas daarom gaan we voor mij toch in de buurt van discotheken. daarom zou het natuurlijk leuk zijn om dan andere mensen te ontmoeten. alleen ga je natuurlijk ook niej zo snel uit
wie gaan er dit jaar nog meer heen? en is het voor je ouders dan ook nog wel leuk om daar te zijn? zou idd ook graag ervaring willen horen dus brand maar vdr los
kuzz iris.

Jahoor zitten heel veel jongeren! Heel stuk van Gogo en toen wij er waren zaten er ook nog welke van Beachmasters

salsalover

Re: Deel je ervaringen over Blanes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:45

thanks voor jul reacties zal onthouden;)

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 13:04

het zal er vast leuk zijn heb er echt superveel zin in :J