Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kwallen! aahh niks voor mij! haha ben al bang als ik een visje zie
het nadeel is dat hotel pimar een klein zwembad heeft bovenop het dak.. het liefst wil ik een hotel/app met uitzicht op zee en een mooi zwembad
en ik hou het denk ik niet langer dan 30 min uit in de zon en dan moet ik alweer afkoelen in het water.. en tjah.. met kwallen doe ik dat dus niet
maar ik hoorde net dat het overal was aan de kust.. die kwallen..
uhh nouja vertel maar wat erover te vertellen valt
lange boulevard? leuke/veel winkeltjes?
dank je wel
en enge schorpioenen! Achter het glas dan wel!
Zeker een aanrader!
daarom gaan we voor mij toch in de buurt van discotheken. daarom zou het natuurlijk leuk zijn om dan andere mensen te ontmoeten. alleen ga je natuurlijk ook niej zo snel uit

heb er zin in!! we gaan via gogo tours en we vliegen met transavia dus dat zit wel goed
een hotel aan de boulevard met uitzicht op zee
salsalover schreef:wij gaan waarschijnlijk ook naar camping la masia... ben er nog nooit geweest zijn er een beetje veel jongeren enzo? ik ben namelijk beetje vriendloos en ga deze zomder dus weer met mijn ouders mee:S mijn vrienden gaan namelijk al met hun vriendje of met andere vrienden helaasdaarom gaan we voor mij toch in de buurt van discotheken. daarom zou het natuurlijk leuk zijn om dan andere mensen te ontmoeten. alleen ga je natuurlijk ook niej zo snel uit
![]()
![]()
wie gaan er dit jaar nog meer heen? en is het voor je ouders dan ook nog wel leuk om daar te zijn? zou idd ook graag ervaring willen horen dus brand maar vdr los![]()
![]()
kuzz iris.
heb er echt superveel zin in :J