Werk in het buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dell_1

Werk in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 18:30

Hoi het spreekt mij erg aan om in het buitenland een keer in de zomervakantei vakantie werk te doen. Ik heb wel op internet rondgekeken maar vraag me toch af of mensen hier ervaring mee hebben.
Hetzelfde geldt voor een stage/vrijwillegers werk in het buitenland. Wie heeft daar ervaring mee want ik zie op internet alleen echt dingen die erg prijzig zijn.

Joosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:32

Dat lijkt mij nou ook heel erg leuk!
Ben benieuwd naar de reacties!

Poulain

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:33

Hoi heb je wel eens bij Travel Active gekeken?? Zij zijn ook wel prijzig denk ik, maar dan wordt alles voor je geregeld. Ik wilde via hun vorige zomer naar Noorwegen, maar ging op het laatste moment niet door helaas. Dus heb geen ervaring met hoe het daadwerkelijk geweest zou zijn. Er is nog zo'n soort organisatie, maar daar weet ik even de naam niet meer van.

succes

Jooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:51

Lijkt mij ook heel leuk om te doen! Mijn broer is ook met Travel Active naar Australië geweest, maar hij vond dat hij na het vliegtuig niet goed begeleid meer werd.. ik weet niet of er hier mensen zijn die ervaring hebben met travel active?

stamptrutjeh

Re: Werk in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:40

Ik ben ook via travel active naar canada geweest. Jaar highschool heb ik daar gedaan. Wel een goede organisatie je betaalt wel wat meer. Geen problemen gehad met travel acitve.
Werk in het buitenland kun je ook kijken op joho.nl en animafestexperience.com <--- via deze organisatie ben ik bezig om stage te regelen in brazilie of spanje, woensdag sollicitatie ben benieuwd!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:51

op joho.nl staat idd veel info. Heb ik gister ook een hele tijd op gekeken aangezien ik net gestopt ben met mn studie en er ook over zat te denken een tijdje naar het buitenland te gaan, amerika of australie lijken mij wel leuk.

@Stephanie100: naar welk land wil jij dan of weet je dat niet?

dell_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 18:00

Nou ik zou dan bijv naar zoiets willen als brazillie of equador of costa rica ofzo. Om daar iets te doen. Maar dat is erg prijzig vind ik dan.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:53

Je kan ook beginnen mssn op in Frankrijk ofzo op een Nederlandse Camping!

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:25

AntheaV schreef:
op joho.nl staat idd veel info. Heb ik gister ook een hele tijd op gekeken aangezien ik net gestopt ben met mn studie en er ook over zat te denken een tijdje naar het buitenland te gaan, amerika of australie lijken mij wel leuk.

@Stephanie100: naar welk land wil jij dan of weet je dat niet?

Dat zijn ook de landen waar ik heen wil Vooral Australië

ReneéHertog schreef:
Je kan ook beginnen mssn op in Frankrijk ofzo op een Nederlandse Camping!

Ja, maar dat is zo saai in Europa Buiten Europa is een stuk interessanter vind ik

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:11

idd, europa vind ik ook saai
Maar ik zou sowieso naar een land willen waar ze engels spreken want anders heb ik in het begin erg veel moeite met de taal denk ik (helemaal frans)

Stephanie100 schreef:
Nou ik zou dan bijv naar zoiets willen als brazillie of equador of costa rica ofzo. Om daar iets te doen. Maar dat is erg prijzig vind ik dan.

De vliegticket bedoel je? Dat is denk ik ook wel prijzig maar die landen zelf zijn volgens mij niet zo duur aangezien ze daar volgens mij vrij arm zijn

Excalibur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:52

Ik heb 1x tijdens de zomervakantie op een dressuurstal in Amerika gewerkt. Dit is zo goed bevallen dat ik toen ik klaar was met school voor een jaar naar Amerika ben vertrokken, toen naar een springstal. De eerste keer was niet zo duur. Heb alleen een vliegticket gekocht en had wat geld mee om de eerste weken door te komen, aangezien ik daar betaald werd. Ik moest eigenlijk een visa hebben maar heb die toen niet gehaald. De 2de keer was duurder omdat ik toen de juiste visa had aangevraagd. Maar ook toen werd ik betaald, dus uiteindelijk viel het met de kosten best mee.
Ik vond het echt geweldig. Zou zo weer terug gaan en ik kan het iedereen aanraden.

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:21

Zuid-Afrika kan ik erg aanraden. Bijvoorbeeld werken met wildlife!!!
Voor info pm me maar gerust!! Ik kan je veel vertellen over dit land!!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 10:03

@Excalibur: hoe benje aan die adressen gekomen????