Terschelling lijkt mij heel tof, en we xaten al te denken over Renesse. Kan iemand ons meer vertellen hierover, of nog andere hele toffe plekken? En de Veluwe, is dat dan ook echt wel voor jongeren?
Ik denk zelf dat de Veluwe minder leuk is voor jongeren dan Terschelling of Renesse. Ik woon er, dat is heel leuk, maar zou er zelf niet zo snel op vakantie heen gaan. Ligt er denk ik ook aan wat je van een vakantie verwacht. viewtopic.php?f=71&t=521130 In dit topic staan wat links over Renesse dacht ik.
ik ben, toen ik 17 was,ook naar Renesse geweest. de ouders van een vriendin hebben daar een tweede huisje. Ik vond het een hele leuke vakantie. De zee,lekker op stap. was mijn eerste vakantie zonder ouders. Ik moet wel zeggen dat het al flink wat jaartjes geleden is,maar toen was Renesse in ieder geval the place to be.
Mijn ouders staan al 22 jaar op een super leuke camping en ik ga al vanaf me geboorte daarheen het is in de buurt van tiel in maurik en je kan daar zwemmen!( maar wel in in een rivier )
Renesse is wel da place 2 be voor de jeugd! Hahaha, veel van mijn vrienden gaan er elk jaar weer heen terug. Wat ik ook een vette plek vind om heen te gaan is Callantsoog & Zeewolde ... maarja dat is wel iets minder dan Renesse!