heej,
Wij (vverpaalen @ bokt, en ik ) zijn vorige week naar de dominicaanse republiek geweest. ( we zijn vandaag terug gekomen )
het was echt een super vakantie! super mooi : witte stranden, heldere zee, warmte! en natuurlijk
knappe jongens hehe. En er was een disco:P
De heenreis ging eigenlijk wel goed ( op enige vertraging van het vliegtuig na ) Daar aangekomen natuurlijk gaan zwemmen enzo
het eten was ook heerlijk! all inclusive:P We zijn redelijk bruin geworden..
we verbleven in een van de riu hotels (riu merengue) en daar hebben we natuurlijk veel dingen beleefd
Ten eerste hadden wij al verwacht dat er komische en gekke dingen zouden gebeuren in de disco, gezien wat er met 'mijn' broers en een vriend van ze is gebeurd. Een van mijn broers was echter zo dronken geworden dat hij vol op zn hoofd is gevallen en vervolgens de rest van de week met een dik en blauw oog heeft rondgelopen. de vriend van mijn broers was dezelfde avond zelf zo dronken geworden dat hij besloot om even een 'frisse duik' te nemen in de zee. Daar stond hij echter op een zee-egel waardoor hij later die avond met een opgezwollen voet naar de dokter moest , verassend is er niks ernstigs met mn andere broer gebeurd, behalve dan dat hij blijkbaar 'heel gek aan het dansen was in de disco':P Wij waren dus al gewaarschuwd dat er erge dingen konden gebeuren.. de eerste avond dat we naar de disco wilden gaan besloten we eerst even een dutje te doen zodat we fris en opgewekt naar de disco konden gaan.. de disco begint om 10 uur en eindigt om 2 uur en jawel.. je raadt het al, we vielen om 9 uur in slaap en werden vervolgens om precies 2 uur wakker!
de volgende dag dan maar.. het was ons toen gelukt 2 leuke avonden te hebben in de disco, ookal waren we zo'n beetje aangerand door dronken dansende spanjaarden en amerikanen, (ik maar hopen dat mijn broer niet zo aan het dansen was toen hij zelf dronken was ) maar ja.. we hebben het overleefd.. de laatste dag hebben wij beloofd om 'helemaal uit ons naat te gaan' in de disco..
we zijn dus vol spanning naar de disco gegaan om 11 uur om 'in te drinken' zoals mijn broers dat noemen.. we bestellen allebei een strawberry daiquiri, en krijgen er nog eentje van een 'buurman' die er 2 had gekregen terwijl hij er maar eentje had besteld. Vol goede moed prooste hij met ons. Na dat drankje begon ik ineens heel draaierig te worden. De jongen die hetzelfde dronk liep ook al wankelend weg. Dus wij snel water gaan drinken. Maar het hielp niks. Ik voelde me armen en benen niet eens meer! het was best eng! Vverpaalen had nog nergens last van maar we gingen snel naar haar ouders. ook al was het al midden in de nacht. Ze dachten dat iemand misschien wat in ons drankje had gegooid. Ze zeiden dat we maar moesten gaan slapen. Dus wij gingen proberen te slapen.... ineens zeg ik zo : het voelt alsof we op een waterbed ronddobberen.... Valentine had hetzelfde gevoel en onze hoofde voelde aan of ze 3 x zo groot waren. dit was best eng dus hebben we gauw haar ouders gebeld. Die zijn om 2 uur snachts hun bed uit gekomen om ons te ' verzorgen '
Gelukkig hadden we de volgende dag nergens last meer van.... maar we hadden wel de disco 'gemist'
Verder hebben we echt een super vakantie gehad! De terugreis verliep ietsje minder soepel. ( er werd een man het vliegtuig uit gestuurd, hij zat vlak bij ons en hij was zeer luidruchtig en dronken. ) Daardoor liepen we vertraging op. Uiteindelijk zijn we weer veilig aangekomen in Nederland en hebben we echt een super vakantie gehad!
Is er verder iemand van bokt nog geweest? In een riu hotel? Het is een heel verhaal geworden
reageer maar even! groetjes