Ik hoop op tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bohjal schreef:Je kunt ook gewoon een fly-drive boeken, zonder dat de hotels al geboekt zijn (dus alleen vlucht + huurauto). Dan kun je zelf bepalen hoe lang je overal blijft. Hebben wij een paar jaar geleden gedaan (ook via Exit), maar dan het westen van Amerika. De oostkant zijn we nog niet geweest, maar het westen is echt supermooi!
Guinevere schreef:Wat een leuk idee! Dat wordt vast een geweldige vakantie.Ik woon zelf op de Oostkust dus ik denk dat ik je wel met het één en ander kan helpen, maar eerst een paar vragen;
- ben je bereid om zelf te rijden?
ja
- zo ja, hebben jullie allebei jullie rijbewijs?
ja
- en hoe lang wil je maximaal per dag in de auto zitten?
niet te lang, maximaal een uur of 3?
- ben je bereid om binnen de VS te vliegen (niet duur en erg makkelijk)
ja
- hoeveel ben je bereid om zelf uit te zoeken?
niet té veel/ zo min mogelijk
- welke steden/natuurgebieden/attracties wil je per se zien?
New York, Miami, hoeft niet écht per se maar zou wel leuk zijn. Natuurgebieden of attracties ook niet echt voorkeuren denk ik.. het zal allemaal even indrukwekkend zijn?
- wil je ook nog tijd overhouden om te relaxen?
ja..![]()
- durf je zelf via internet dingen te boeken?
ja
- wil je alleen bij grote hotelketens overnachten of zijn B&B's ook goed?
B&B's zijn ook goed
Haha, hangt ervan af waar je van houdt. De West kust en de natuurgebieden daar lijken bijv. helemaal niet op die in het Oosten. Ik vind bijv. de Westkust een leukere vakantie bestemming, maar misschien komt dat doordat ik zelf de Oostkust gewend ben.Citaat:- welke steden/natuurgebieden/attracties wil je per se zien?Citaat:
New York, Miami, hoeft niet écht per se maar zou wel leuk zijn. Natuurgebieden of attracties ook niet echt voorkeuren denk ik.. het zal allemaal even indrukwekkend zijn?
Lenn schreef:thanks voor de reactiesBohjal schreef:Je kunt ook gewoon een fly-drive boeken, zonder dat de hotels al geboekt zijn (dus alleen vlucht + huurauto). Dan kun je zelf bepalen hoe lang je overal blijft. Hebben wij een paar jaar geleden gedaan (ook via Exit), maar dan het westen van Amerika. De oostkant zijn we nog niet geweest, maar het westen is echt supermooi!
dat willen we misschien ook doen ja, maar we zijn bang dat we dan dag en nacht in de auto zitten en dat is ook niet echt ontspannen toch? En zeker als het vliegen daar zo makkelijk/goedkoop is.. hmm lastig