Australië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 01:31

Ik zit echt de hele tijd aan australië te denken. om daar later te gaan wonen. vanaf de eerste klas..
zit nu in de derde. maar ik weet nu al zeker dat ik later naar australië wil.
mijn vader denkt dat ik dat wil omdat mcleods daughters daar ook afspeeld. maar ik wou het al veel eerder dan dat dat op de buis was.
ik zou daar dan niet heen gaan om in de stad te gaan wonen, ik wil dan ergens een soort van boerderij hebben.
met een paar paardjes.. vee enzo.
het is niet dat ik echt een boer wil worden ofzo.. maar ik zit er echt heel de tijd aan te denken, en ik zit er al een beetje over te fantaseren.
het klinkt misschien raar, maar ik krijg er soms gewoon kriebels van in mijn buik
ik heb wel eens vaker kriebels in mijn buik, vlinders dan. maar dat is meestal als ik aan iets denk dat ik echt wil.. heel erg.. of.. njahh. ik ben natuurlijk niet verliefd op hem hoor maar ik heb gewoon heel erge sterke band met hem. als ik aan mijn shetje denk heb ik dat ook nog wel eens.

maar ik wil eerst wel weten hoe het daar echt aan toe gaat. dus wil ik eerst tijdelijk daar heen.
maar mijn moeder weet wel dat ik serieus ben over dat australië gebeuren, en kwam dus met het idee om dus eerst een jaar daar een beetje door de regio te trekken. en baantjes aan nemen. zoals als serveerster werken enzo. en ja, ik vind het idee wel leuk. australië eerst een beetje beter leren kennen. en dan zal het denk ook makkelijker zijn om te kiezen *als dit gebeurt* waar ik dan wil gaan wonen.

maar ik wil er zeker heen. ookal is het alleen maar voor een vakantie, maar dit is gewoon nu mijn droom.
en ik zit er ook aan te denken wat dan een mooie leeftijd zal zijn, 20 is een beetje vroeg.. maar of 25 nou wel goed is.
maar mijn droom om naar australië te gaan, die zal niet weg gaan.
maar wat nou als er iets tussen komt dat me dan tegen houd.
ik weet niet wat er nog gaat gebeuren natuurlijk.. maar ik zit echt al helemaal met dat land.
en kan het ook echt niet helpen er aan te denken. ik voel me gewoon heel erg 'aangetrokken' tot dat land.

wie heeft dit ook.. of met een ander land. en wie weet of het daar een beetje leuk is..

maar ik denk ook meer dat ik gewoon mijn verhaal even kwijt wou..

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 01:36

Ik verplaats je topic even naar BI.

En ik denk dat het plan dat jouw moeder voorstelt een heel goed plan is. Je kunt als je tussen de 18 en 30 bent een jaar (volgens mij nu zelfs twee jaar) op een werkvisum door Australië reizen. Je mag dan ter plekke werken om geld te verdienen zodat je je reis door het land kunt betalen, je hoeft dan niet alles al in NL bij elkaar gespaard te hebben. Ik heb dat ook gedaan, ik was toen 23 en voor mij was het een fantastische ervaring! Gewoon kijken hoe het loopt, op mijn 20e moest ik er nog niet aan denken om zo ver weg te gaan in mijn eentje, maar drie jaar later wilde ik niets liever. En zo te lezen heb jij nog wel een paar jaar om je voor te bereiden.

Tijdens zo'n reis beleef je het land van dichtbij en dan kun je altijd nog beslissen of je echt wilt emigreren.

Er lopen meer topics over reizen naar Australië, bijvoorbeeld viewtopic.php?f=71&t=382268&hilit=

Oh ja, ik wilde zelf trouwens naar Australië sinds ik een jaar of 8 was, toen was de serie 'Secret Valley' op tv.