paardrijden in salou in de bergen jaja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Armani_X

paardrijden in salou in de bergen jaja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 16:50

heej
tijdje geleden ben ik op vakantie geweest in salou en was echt onwijs gaaf en ja melissa moes natuurlijk weer paardrijden hihi ik met me stiefvader die toevallig ook ken paardrijden ons ingeschreven op de camping dus wij daar heen en weet ik veel dat het door de bergen was hihi maar goed was af en toe wel eng het was heel hoog en dan precies
op het randje beetje gevaarlijk maar ja paard zou het wel gewend zijn denk ik dan maar zolang het mijn paard maar niet is en sommige stukjes waren heel stijl en ja toen waren we boven dat was echt ontsettend mooi je keek zo over de hele blauwe zee en cambrils en salou dus was op zich wel leuk om een keertje te doen maar ik hou het wel lekker op dressuur matig in de bak rijden

Afbeelding

Let trouwens niet hoe ik zit want ik stapte net pas op hihi dus beetje onverwachte foto hihi

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 16:52

Voor t eerst dat ik een foto zie van spaanse paarden, die er fatsoenlijk uit ziet met fatsoenlijk tuig!

X_Armani_X

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 18:07

haha nou ja het hoofdstel valt wel mee haha

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:34

Mooi dier. Lijkt me een spannende ervaring

X_Armani_X

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 22:54

Jaja, Dat was het wel maar in mijn ogen een beetje gevaarlijk maar goed ik leef nog haha.
Maar het was wel onwijs leuk.

Clinnn_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:00

Ik ben ook eens in de bergen met ijslanders gaan rijden.
Ik vond het toch maar eng op smalle paadjes en als je dan naar beneden kijkt. BRRR...

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:04

Ik heb dat ook gedaan op de Dominicaanse republiek! Echt super vet maar idd ook wel eens eng en gevaarlijk. Maar dit paard ziet er erg goed uit! Waar wij toen waren waren het echt van die dunne smalle schrale paardjes...

lucasjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:06

Lijkt me wel gaaf!
Toch zou ik dat niet snel doen in een vreemd land zomaar gaan paardrijden...Misschien omdat het thuis ook al kan ik weet het niet...
Maar dat paardje ziet er nog wel goed uit...Heb wel eens andere spaanse paarden gezien...