Wij zijn 2 jaar terug naar Fortaleza geweest in Brazilië, wat was dat een geweldig mooie vakantie zeg! Zou zo weer terug gaan
De vlucht erheen was best wel lang hoor geloof dat dat zo'n 10 uur was.. We zaten daar in een leuk hotel vol-pension, dus de hele dagen door kon je vanalles bestellen eten drinken noem maar op!
Twee en halve week zijn we daar geweest, en we hebben daar een rondreis gemaakt van 8 dagen. Dat is gewoon écht iets wat je mee moet maken zo geweldig mooi. Eerst hebben we 2dagen in het hotel gezeten nouja aan het privéstrand liggen zonnen
Heerlijk was dat, daarna zijn we dus op rondreis gegaan. Eerst gingen we een stuk met de bus om nog andere mensen bij andere hotels op te halen. Op een gegeven moment kom je al op plekken waar je van droomt om daar ooit eens te komen
Toen konden we niet verder met de bus omdat het daar alleen maar zandwegen waren. We moesten dus wel verder, en tsja dat gingen we met jeeps doen
bagage en alles moest mee hoor
Tenminste je mocht alleen het hoog nodige meenemen!
Hier kwamen we dus eerst langs met de jeeps om naar een dorpje 'Jeri Coacoara' te gaan. 'De witte zandduinen,waar we ook nog met buggy's zijn geweest!'

Hier aangekomen in het dorpje nouja wat je dorp kunt noemen
Geweldig mooi! Aan de linkerkant zit de zee en wij hadden iets verder op onze kamers 'aan zee dus
' (Staat er niet op helaas).

De zonsondergang,

Toen gingen we met buggy's een tocht over de duinen maken en er ook recht bij naar beneden terwijl die dingen 50 á 100m hoog waren.. doodeng haha
Onderweg kwamen we dus bij zulke plekken langs echt zó mooi. Hier gingen we een stop maken om met plankjes van de duinen af te glijden zo het water in. Dat was écht vet 

(Is niet m'n pa hoor
en die linkse was de reisleider haha geweldige vent..)
We moesten weer verder met de buggy's ander vervoer was er niet
Maar dat was niet erg want dit was ook hartstikke leuk, en toen kwamen we bij en rivier en hoe ga je daar over heen?

Juist ja met een hand aangedreven pondje van hout in elkaar getimmerd 
De buggy's en de weg die je daar tussendoor ziet was op houten palen door het moeras heen gemaakt. Heel mooi om te zien.

Ook hebben we de amazone (rivieren) bevaart dit was ook heel leuk, we kwamen bij een dorpje. Daar hebben we ook aangelegd die zaten gewoon iets van 20 km van de bewoonde wereld en konden daar alleen maar komen met hun bootjes en peddels.v
Daar hebben we ook nog aapjes gezien zo lief!
Nog een foto hier van een plek waar we ook nog zijn geweest (lang niet alles van de rondreis heb ik nu benoemd hoor
)

De rest van de rondreis laat ik even achterwege anders wordt het zo'n compleet reisverslag wat het nu ook al is 
Na de rondreis hebben we nog de dagen die over waren aan het strand liggen bakken en naar de stad Fortaleza zelf geweest. Het klopt wel dat ze je aanraden gouden sierraden uit/af te doen.. Ik heb het niet gedaan enbij mij was er verder niets aan de hand. Achter ons hotel zaten van die krottenwijken waar je alleen maar doorheen mocht met de taxi.. I.v.m straatbendes en alles niet veilig voor wij de beschaafde mensen 
Hier nog even van het hotel/strand waar wij zaten,
Tsja de paarden lopen gewoon over straat (ben ook nog aan het rijden geweest daar in Jeri Coacoara)

Bij het hotel,

Strand bij het hotel,

Nou dit waren de grootste richtlijnen wel dacht ik zo, Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel 
Groetjes Miranda