ervaringen ruitersportvakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wishper

ervaringen ruitersportvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 16:51

Wij gaan misschien op ruitersportvakantie,maar we weten nog niet waar naartoe.Daarom zou ik het wel leuk vinden om te weten waar jullie zijn geweest,en hoe het bevallen is.Als je een leuk idee,een land of een verblijf hiervoor hebt wil ik dat ook heel graag weten

nikki

Suomi

Re: ervaringen ruitersportvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:16

Hoi!

Mijn zusje en ik zijn op ruitervakantie in Ierland geweest. Dat was echt supergaaf!!!

We hadden voor Ierland gekozen in verband met:
- het weer (als het rond de 20 graden is, is het is namelijk prettiger paardrijden dan als het ronde de 30 graden is, zowel voor paard als ruiter.)

- de paardrijmogelijkheden (in Ierland liggen mensen niet massaal op het strand te zonnen en daarom mag je op het strand paardrijden. Wij wilden namelijk een vakantie met een beetje tempo tijdens de buitenritten en de mogelijkheid om op het strand te paardrijden. ik kan je vertellen dat beiden wensen in vervulling zijn gegaan: we hebben namelijk dagelijks in rengallop over het strand gesjeesd!

Voor meer info en ervaringen over ruitersportvakanties in Ierland kun je het topic 'Ierland' op dit forum checken. Maar je mag me natuurlijk ook pb'en.

Groetjes, Manon

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:16

Een ruitersportvakantie via Equi-sud is zeker aan te raden. Dit is een organisatie die trektochten verzorgt door de Pyreneeën. Echt geweldig. ik ben er 1 x mee mee geweest en zou het zo weer doen!!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:53

Als je geld teveel hebt: Ijsland

Ben 2x geweest . De eerste keer heb ik een tocht gemaakt waarbij we de boeren hielpen de schapen bijeen te drijven en de 2e keer dwars door ijsland(van onder naar boven) in 8 dagen.

Geweldige ervaring..denk er nog vaak aan terug en zou het nog wel een keertje willen.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:36

Kijk maar eens even bij het topic in mijn onderschrift, voor een super-super ruitervakantie

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:20

Ik ben deze zomer een trektocht in Ijsland gaan doen en dat was zalig Uniek in Ijsland is dat je een kudde meeneemt van 50 paarden. Ik heb er echt genoten van de machtige natuur en het heerlijke rijden. Als ik het geld bijeen kan werken ga ik er dit jaar weer heen.

Je mag gerust pb'en voor info.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:10

KimDai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:16

www.southcross.com Georgia, Madison (vliegveld Atlanta)
Er zijn redelijk goedkope tickets te krijgen voor de USA

op www.timeout-reizen.nl staan meerdere ruitersportvakanties.. (ik heb alleen de guestranch in Georgia gedaan)

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:26

Oja, via timeout ben ik ook een keer naar de Vogezen gegaan. Ook een echte aanrader. Ze hebben daar KWPN'ers. En ze hebben allemaal een superconditie. Is erg leuk en zeer netjes daar.

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:51

Hoi ik ben net terug van een ruitervakantie in amerika. Het is er echt helemaal geweldig leuke paardjes. Erg mooi bos. Prijs valt ook wel mee. Ze staan bij time-out reizen maar ze hebben ook een eigen site. www.southcross.com. Het is een aanrader.