Wij zijn bezig met de aankoop van een huis in het buitenland. Het is een hartstikke mooi plekje vlakbij het bos waar je prachtig buiten kunt rijden en er is ook een weiland bij. Maar er moet nog heel veel aan gebeuren en wij zijn maar met z´n tweetjes.
Nou vroeg ik me af: zou er belangstelling zijn hier voor een vakantieadres waar je in principe niets voor hoeft te betalen waar je gelegenheid hebt om lekker met je paard het bos in te gaan, maar waar je dus ook een vast aantal uren per dag meehelpt met:
*Omheiningen plaatsen

* Stallen bouwen

* Een paard opvoeden (er komen 1 of 2 paarden bij)

* Schilderen

* Schoonmaken

* In de tuin werken

* Etc

In principe gaat het om een "ruil", m.a.w. wij zorgen wel voor stamppot en boterhammen

Tijdstip van aanvang is waarschijnlijk in het voorjaar, misschien al eerder. Weten we nog niet zeker. Vervoer zou je waarschijnlijk zelf moeten regelen. We willen je wel ophalen met paard maar weet nog niet zeker of dat met de trailer lukt (en daar moet je dan wel de benzinekosten voor betalen).
Ik wil nu alleen de belangstelling even peilen (als die er niet is, moet ik even wat anders verzinnen dus!) . Stuur a.u.b. een PB! Als je vragen hebt die meer mensen zouden kunnen stellen, dan beantwoord ik die wel hier.
Als er mensen serieuze belangstelling hebben, spreken we de rest verder persoonlijk af.
Groetjes,
ZS
PS ZEGT HET VOORT A.U.B.!!!