Wij zijn bezig met de aankoop van een huis in het buitenland. Het is een hartstikke mooi plekje vlakbij het bos waar je prachtig buiten kunt rijden en er is ook een weiland bij. Maar er moet nog heel veel aan gebeuren en wij zijn maar met z´n tweetjes.
Nou vroeg ik me af: zou er belangstelling zijn hier voor een vakantieadres waar je in principe niets voor hoeft te betalen waar je gelegenheid hebt om lekker met je paard het bos in te gaan, maar waar je dus ook een vast aantal uren per dag meehelpt met:
*Omheiningen plaatsen
* Stallen bouwen
* Een paard opvoeden (er komen 1 of 2 paarden bij)
* Schilderen
* Schoonmaken
* In de tuin werken
* Etc
In principe gaat het om een "ruil", m.a.w. wij zorgen wel voor stamppot en boterhammen
, jij geeft arbeid in retour. Mensen die in het weekend mee willen helpen worden ook gevraagd te reageren. Je kunt MET of zonder paard komen. Het liefst hebben we mensen die een klein beetje verstand hebben van natural horsemanship, of die daarin geinteresseerd zijn. Tijdstip van aanvang is waarschijnlijk in het voorjaar, misschien al eerder. Weten we nog niet zeker. Vervoer zou je waarschijnlijk zelf moeten regelen. We willen je wel ophalen met paard maar weet nog niet zeker of dat met de trailer lukt (en daar moet je dan wel de benzinekosten voor betalen).
Ik wil nu alleen de belangstelling even peilen (als die er niet is, moet ik even wat anders verzinnen dus!) . Stuur a.u.b. een PB! Als je vragen hebt die meer mensen zouden kunnen stellen, dan beantwoord ik die wel hier.
Als er mensen serieuze belangstelling hebben, spreken we de rest verder persoonlijk af.
Groetjes,
ZS
PS ZEGT HET VOORT A.U.B.!!!

) maar ik weet bijna zeker dat het aan gaat slaan.
. Dan moeten we weer de gemeente bellen, dan weer een makelaar, dan gaat er weer 3 dagen overheen voor ze terugbellen, dan is het weer niet goed ontvangen ... ga zo maar door. A.s. zondag gaan we bij een van de bedrijven serieus kijken, de andere hebben we al gezien en zijn we nu met de bestemmingsplannenvraag en financieringsvraag bezig.
. Je komt dus zeker elke dag aan rijden toe als je dat wilt.
) Ik zou het het fijn vinden als er wel duidelijke afspraken worden gemaakt. Ik denk dat als je kost en inwoning krijgt je daar best wat voor terug mag doen, maar het moet geen werkweek worden. Meer een werkvakantie, toch? Ik wil het gewoon ff zeker weten. Het klinkt mij gewoon hartstikke leuk, maar ben wel bang om weer van de koude kermis thuis te komen. En ik wel best wel werken, maar ik vind het oko belangrijk dat het gezellig en leuk is.
omdat we later zijn opgestaan of zo