Volgend jaar Athene, maar wat nog meer....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linardsje23

Volgend jaar Athene, maar wat nog meer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 09:39

Hey bokkers.

Na 2 jaar op kreta te zijn geweest in de zomervakantie willen mn vriend en ik volgend jaar 2 weken op vakantie naar het vaste land van Griekenland. In ieder geval willen we een dag of 3 naar Athene toe, maar wat is er verder nog te doen in de buurt van Athene? Of is er nog een leuk eiland vlak in de buurt waar we de rest van de vakantie kunnen doorbrengen. Ik zie het zowieso niet zitten om 2 weken in een drukke stad te zitten.
Dus als iemand suggesties heeft wat we die andere ong. 10 dagen kunnen doen, of misschien een gecombineerde reis oid. Of iemand die een handige site weet ofzo. Ik hoor het wel !
(altijd leuk om alvast de vakantie weer uit te zoeken hihi)

Flippertje

Re: Volgend jaar Athene, maar wat nog meer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 11:48

Wij hebben dit voorjaar met school een soort cultuurreis gemaakt, weet niet of dat is wat jij met je vakantie wilt, maar we hebben wel heel veel leuke dingen gezien. We hebben een soort tour over de Peloponesos gemaakt, begonnen met 2 dagen Athene, toen via oa. Olympia naar Delfi gegaan en van daar weer terug naar Athene waar we de laatste 2 dagen weer waren. In totaal zijn we 8 dagen weggeweest. We hebben dus niet alleen cultuur gezien, hebben heerlijk geshopt in Athene, we hebben in zee gezwommen enz. Het weer was ook super goed, vraag me af of het in de zomer lekker is in Athene..

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 12:14

@ Flippertje: Heb je verslag gelezen, klinkt leuk in welke maand ben jij geweest? Ik wil wel wat cultuur zien, maar ook lekker uitrusten aan t strand. Gewoon van alles wat eigenlijk.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:34

Dat is dus zo'n beetje wat wij gedaan hebben, ook vooral veel uitrusten Wij zijn begin mei geweest. Echt heerlijke temperatuur en volop zon! (die sjaal was dus niet omat ik het koud had )

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 17:47

Het probleem is dat ik alleen in de zomer langer dan een week vrij kan nemen, omdat ik ook nog 1 dag in de week naar school ga.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:20

Ik had gewoon het geluk dat we met school gingen en dus vrij hadden Dan hoop ik voor je dat het niet stikheet is en smog enzo. Weten jullie al waar je verder nog heen gaat?

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 15:11

In het voorjaar wil ik met mn beste vriendin nog een weekje kreta doen en in de zomer met vriendlief naar Athene en verder een beetje rondreizen oid. daarvoor zit ik nu hier .. om te kijken wat ik verder nog wil gaan doen daar.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 09:23

Ik heb een paar jaar geleden ook een rondreis gemaakt over de Peloponesos. Idd dingen als Olympia, Sparta, het kanaal van Korinthe, Mycene en Epidaurus bezocht.
Wij waren toen ook 2 weken: de eerste week hebben we die rondreis gemaakt, de 2e week hebben we doorgebracht op Zakynthos. De 2e week hebben we dus helemaal niets gedaan dan luieren en languit op het strand
Een aanrader dus. Ik zou gewoon in december de reisgidsen halen. Veel touroperators bieden zo'n rondreis met een paar dagen Athene aan in combinatie met een strandvakantie.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 17:16

hey Fitzroy, klinkt goed !! ik houd t in mn achterhoofd, kom je tenminste nog een beetje uitgerust thuis