Dominicaanse Republiek - Sosua

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinoa

Dominicaanse Republiek - Sosua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 18:08

Wie is hier wel een geweest? Hebben jullie tips voor leuke excursies/ bezienswaardigheden in de buurt? (En dan vooral mooie stranden enzo, ik ben niet zo'n cultuurfreak )

Ik vertek 14 september voor een weekje all in

Heb er zin in.

napoleon

Re: Dominicaanse Republiek - Sosua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:10

Volgens mij zijn er werkelijk nog nooit bokkers in de Dominicaanse Republiek geweest Totaal geen reacties als je vraagt naar de Dominicaanse Republiek.

Maareh, met wie vlieg jij eigenlijk als je de 14e vertrekt? Wij vliegen met ArkeFly s'ochtends heel vroeg

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 14:33

Wij ook

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:08

ik ben wel in sosua geweest, Welk hotel gaan jullie? Wij hebben gewoon excursies vanuit het hotel gedaan, dus daarbuiten zou ik niks weten

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:16

_Romana_
Als ik het goed gelezen heb is MarianneR allang vertrokken naar de Domincaanse Republiek.

Wie weet krijgen we nog een mooi reisverslag.

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:00

oh haha had niet op datum gelet, dit forum loopt zeker niet zo lekker door

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 22:09

Nou hier dan het reisverslag

Bij een tussenlanding op Punta Cana zijn we gestrand... vliegtuig had een technisch mankement... We zijn naar een heel luxe hotel gebracht ( ***** ultra-all in ) en hebben daar aardig wat uurtjes mogen doorbrengen. Uiteindelijk zijn we met 33 uur vertraging op de plaats van bestemming aangekomen. Maar heb nu wel iets van Punta Cana (= Oosten, wij gingen naar het noorden) gezien, wat erg mooi was!!

Ik zat in hotel Sosua by the Sea, een klein maar erg gezellig en knus hotel met heel aardig personeel. Echt ene reisverslag kan ik niet geven want we hebben alleen maar gerelaxt in de zon . We waren helemaal kapot van de lange reis (nacht overgeslagen) en de vele uren vertraging.

Sosua is een leuk stadje met hele aardige mensen. We konden er als 2 blonde meiden gewoon veilig over straat (is wel even wat anders dan in Egypte )

Volgend jaar gaan we weer terug, maar dan naar Punta Cana omdat we daar de stranden een stuk mooier vonden en we er natuurlijk maar heel kort zijn geweest. Maar Sosùa is zeker een aanrader!
Dat was het

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 08:06

Toevallig niet met TUI gevlogen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 18:29

Ik vraag me af hoe Sosua tegenwoordig is. Ik ben er zo'n jaar of 8 geleden geweest, toen was het net "in" en waren er nog niet zo heel veel toeristen. Punta Cana was toen bv. nog niet veel.
Sosua toendertijd was erg leuk, nog knus etc. Kan me voorstellen dat het nu erg massaal is ???