op familie bezoek (me tante en oom gaan er heen emigreren)
de mazzelpikken

en de grote vraag: kan je er paardrijden

dat moet daar natuurlijk wel gebeuren

greetzz joyce
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Emma_ schreef:Ik ben 1x op Bonaire geweest en 2x op Aruba
Ik heb dus wel veel foto's, als je er wat wil hebben kun je even een pm sturen
Op Bonaire zijn we 'maar' 4 volle dagen geweest, en we waren erg moe (jetlag) dus daar hebben we niet zoveel gedaan.
We hebben gekano't/kayackt (???), dat was heel erg leuk en mooi, daar heb ik ook foto's van.
We hebben een rit over het eiland gemaakt (in een busje) met een gids, die wist hele interessante dingen te vertellen over Bonaire. Met die rit zijn we ook nog naar een soort ezelopvangplaats geweest. Toen wij in Bonaire waren, liepen er ook nog wilde ezels rond over het eiland, maar volgens de gids werden die de week erna gevangen en naar de ezelopvangplaats gebracht, omdat er ongelukken mee gebeurden. Maar dat is ook wel leuk om naartoe te gaan.
In Bonaire kun je ook heel mooi snorkelen, in de zee kun je veel vissen zien en erg mooi koraal. Ook kun je duiklessen nemen, maar dan moet je je daar wel erg in verdiepen dus dat hebben wij maar niet gedaan.
Ik weet niet zeker of je kunt paardrijden op Bonaire, de gids van het kanoën zei van wel, maar wij hebben niks kunnen vinden.
Op Aruba kun je wel paardrijden, ze hebben daar geloof ik 4 ranches, waarbij je verschillende tochten kunt maken.
Over Aruba kan ik nog wel veel meer vertellen want ik ben helemaal gek van dat eiland, maar je gaat naar Bonaire, dus..
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Super_Girlie schreef:haha, nou als wij op vakantie daar heen gaan willen we ook een keer naar aruba/curacao met zon mini vliegtuigje, maar me moeder vond het niet zo'n goed plan om daar tegaan paardrijden, want dat kan ze nietdus ik hoop dat dit op bonaire wel kan!
ja als je wilt mag je de foto's sturen hoor graag zelfs![]()
(ook die van aruba)
groetjes joyce