Deel 2 viewtopic.php?f=71&t=462030
Wat een leuke beesten zijn dat zeg

Bij het eerste olifantenkamp waar we waren hadden ze een pasgeboren babyolifantje

Er was ook een olifantenshow.. Die olifanten konden echt onwijs veel!
Op hun voorpoten lopen, op hun achterpoten, hinkelen, op 2 linkerpoten, basketballen, zitten, liggen, voetballen, een karretje duwen,masseren, schilderen en nog meer!

Olifantenmassage...

Mijn zusje en ik werden ook uit het publiek gekozen... 2 olifanten knoopten hun slurfen aan elkaar en daar moesten we op zitten en dan gingen ze lopen

En we moesten in een karretje zitten die de olifant ging duwen

Deze olifant kon een bos bloemen schilderen... Echt ontzettend knap :shock:

Natuurlijk gingen we ook nog even op een olifant rijden... Het hobbelde nogal, ik vind een paard toch confortabeler :wink:

Mijn broertje ging aan de slagtanden hangen

De olifanten moesten alleen 's ochtends een show doen en lopen, de rest van de dag mochten ze loslopen

We vonden de olifanten zo leuk dat we op Koh samui naar nog een kamp zijn geweest...

Mijn vader broertje en zusje hadden een gigantische olifant

Mijn zusje en ik mochten op de nek van onze olifant zitten... En ik mocht ook terug rijden. Ik was wel bang dat die olifant zn kop naar beneden zou doen :lol:

Olifanten bananen voeren

Na de rondreizen zijn we nog 6 dagen naar Koh Samui geweest, een tropisch eiland om uit te rusten.
Aankomsthal van Koh Samui Airport... het vliegveld was van bamboe gemaakt :lol:

Thaise dans

Deze monnik ging niet ontbinden na zn dood, dus is hij gemummificeerd en heilig. Die zonnebril erbij vond ik wel erg grappig 8) :lol:

We hebben ook nog gesnorkeld.. dat was echt zo gaaf, ik heb foto's gemaakt met de onderwatercamera maar die zijn nog niet klaar.