Maar nu de foto's... . Het waren er zo'n 750 dus dit is maar een hele kleine selectie.
Ons vliegtuig nog op Schiphol.

Uitzicht.

Bangkok

Wij zaten in dat roze hotel

Beetje vage foto genomen vanuit de hoogste toren van Bangkok

Een klongboat wat een veelgebruikt vervoermiddel is

En nog een andere boot. Hier regende het net heel hard

Tempel

Met een grote Boeddha binnen

Huizen aan een rivier

Vrouw op weg naar de markt denk ik.

Als je deze vissen voerde dan kreeg je dit

De grootste tempel van Bangkok...

bewaker die boze geesten weg moet houden....

Boeddhabeeldje waar de mensen zelf goudplaatjes op plakken

In Thailand hebben ze ook MacDonalds.... Die clown maakt daar alleen de wai, de thaise groet... En mijn broertje en zusje moesten er ook even bij staan

En het chaotische verkeer..

En het River Kwai gebied. Hier waren we met gids... Eerst gingen we kijken naar hoe ze kokosnoten suiker maken.

Daarna naar een drijvende markt.

We zijn ook nog naar een slangenshow geweest. Dat was echt niet leuk.... Zou in Nederland hartstikke verboden zijn; dierenmishandeling en levensgevaarlijk. Ze gingen een slang en een mongoes (als je dat zo schrijft) met elkaar laten vechten en de slang werd nog net op tijd of net niet op tijd uit de bek van de mongoes gered., maar ik kan me niet voorstellen dat hij er niks aan over heeft gehouden. En tijdens die show werden die slangen dan de hele tijd boos gemaakt door ze aan hun staart weg te slingeren en op hun kop te slaan en dan rolden die mannen net weer op tijd weg.

Ik heb ook nog een filmpje dat zo'n man met 2 slangen om zn arm een salto maakt en dan met zn tanden een andere slang vangt maar ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten

Mijn broertje kreeg daar ook nog een slang om zn nek

Een begraafplaats voor mensen die gestorven zijn in de 2e wereldoorlog toen ze werkten aan de Thailand-Birma spoorlijn.

De Hellfire pass, die ze helemaal uit hebben gehakt om de spoorlijn doorheen te laten lopen.

En de beroemde brug over de River Kwai

Het begon ook nog een keer onwijs te stortregenen, je zag precies die bui aankomen met de boot mee.

Ons drijvende hotel

Wachten op de trein

Uitzicht vanuit de trein, de river kwai

Een mooie waterval.

En zwemmen in een terras van de Erawan watervallen, daar zaten allemaal vissen die aan je benen gingen knabbelen :shock: