Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik ben nu al bezig met mijn vakantie voor volgend jaar. Dat wordt namelijk Australie.
ik ga samen met mijn vriend en tot nu toe is de planning om 3weken te gaan. Als hij langer vrij kan krijgen dan gaan we langer. Hij moet voor 3weken sowieso 4weken vrij hebben ivm Jetlag.
We willen omstreeks Juni gaan, en dan vliegen met Malaysia Airlines. Hebben jullie hier ervaring mee? Ze staan in de reisgidsen goed aangeschreven en hebben al 4jaar achtereenvolgend de Best Cabbin Staff- Award gewonnen.
De heen weg is Amsterdam- Brisbane, en onderweg willen we een stopover van 2nachten maken in Kuala Lumpur (Maleisie). Totdaar is 12 uur vliegen en dan van daar naar Australie is nog eens 10u.
Dan verblijven we bij Familie van mij in Raleigh. Dat is aan de kust dichtbij Coffs Harbour. (Dit alles ligt in New South Wales). Hier willen we dan 2weken blijven, en daarna een binnenlandse vlucht van Brisbane naar Sydney. En dan in Sydney willen we een weekje een hotelletje boeken en wat excursies doen. Mij lijkt een excursie naar de Blue Mountains en het Natural Park erg gaaf. Verder is er ook een Sydney Highlights tour. Hebben jullie hier ervaring mee?
Daarna zijn er 3weken verstreken en vliegen we in 1x door van Sydney naar Amsterdam.

Nog meer mensen die aankomend jaar die kant op gaan? Of mensen die tips voor mij hebben?
Groetjes Megan