Wenen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ja_nee

Wenen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 23:57

Jawel, dat wordt mijn stad waar ik de komende 5 maand ga vertoeven (stage). Natúurlijk heb ik al een beetje op internet zitten neuzen, maar zou ook graag van jullie bokkers wat ervaringen willen horen over Wenen.

Waar moet ik op letten als ik daar ben, wat is er leuk om te doen, etc,etc,etc. Of wat zijn de minder bekende/voor de hand liggende dingen, maar toch zeker de moeite waard? Tell me!

Het zijn 5 maanden, dus ik heb tijd zat om vanalles en nog wat te gaan doen/bezoeken

Scum

Re: Wenen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 23:30

Ik ben 1x in Wenen geweest. We hebben toen in een koets door de stad gereden. Bij de rijschool zijn we ook geweest, maar helaas waren de paarden toen net allemaal op vakantie en was ie gesloten.
Op zich een mooie stad, maar Salzburg vond ik mooier.
Heel veel plezier daar. Misschien kun je als het gaat sneeuwen ook nog een keer de bergen intrekken....

ja_nee

Re: Wenen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 22:59

hé, dat is ook balen dat de spaanse rijschool gesloten was. Lijkt me namelijk érg gaaf om te zien. Hier wil ik dan dus ook nog heen gaan, maar doe dat dan samen met mn ouders en zus als ze langskomen. Ik geloof dat zij dat ook graag wilde zien.

Ja, dat van de bergen is een idee. Ik heb gehoord dat het dichtsbijzijnde skigebied op een uurtje rijden ligt. Ook niet slechts natuurlijk Maargoed, eerst even kijken of dat ook klopt.

edit: Ik lees nu dat je het hebt over Salzburg. ik heb ook gehoord dat praag een leuke stad (en gezelligere dan Wenen) moet zijn.

Maar ik zal je ideen eens in de groep gooien (waar ik mee op stage ga)!