voordat we vertrokken op het vliegveld, toen was ik redelijk zenuwachtig aangezien kelly en ik beide nog nooit in zo'n vliegtuig hadden gevlogen. en dan meteen vanuit duitsland was nog zenuwachtigermakend aangezien het allemaal in duits/engels was..maar gelukkig beeldde de stewardess alles heel mooi uit

en daar gaan we dan, op naar het zonnige zuiden:
twas daar bewolkt en onderweg gingen echt zo ineens allemaal die wolken zo weg zegmaar aangezien we meer naar het zuiden gingen *doh*:
we naderen Barcelona, en wat vond ik het raar dat je ineens na een vlucht van ruim 1,5 uur al in spanje was :
kaartje blazen met een groepje waar we eigenlijk maar 1 avond echt mee hebben opgetrokken, ofjah met die jongen hebben we meer opgetrokken en hij kon die anderen. Het was zijn laatste avond en hij wou naast mij zitten met kaartje blazen want ik had gezegd dat ik er heel goed in was, en gelijk had ik! hij had het na 5 bekertjes rode wodka (40% alcohol) al aardig hangen

op naar de kermis, en daar waren in zo'n lunapark-achtig iets, lachspiegels

ook in dat Lunapark dinges, met zo'n ruiten en dan was dat meer een doolhof -> ikke rechts en kel links:
Ikke in Blanesss:
opt terrasje bij de Boemel, bijna de hele groep -> missen 2 jonges:
deze twee misten we op de vorige foto, marcel met davy op de rug:
en bij de Boemel deden we per 2tal een halve liter rode wodka atten, wedstrijdje atten met aantal 2tallen dan, en ik ging tuurlijk met Dennis*me vakantievriendje

ghehehe en meneertje deed heel graag paaldansen

aan het einde van een zeer vermoeiende maar supervette dag in Waterworld Lloret, ik ben die op de gestreepte handdoek rechs.:
enne darkraver yeahh, we waren ook nog naar: Dj menthal theo, Dj Luna, Jeroen post, Dj maurice geweest. ik hield totaal niet van die muziek zoals hardstyle en weet ik veel hoe het heet. maar vindt het nu wel echt tof! behalve Darkraver was wel errug heftig, té heftig.majaa voor 1 keertje was t ok maar gelukkig was dr nog een R&B-zaal

enne deze mot was echt megaaa-groot(5cm ofso), zat op de boulevard en iemand moest em zonodig vermoorden dat er van die heerlijk groen smurrie uit zn lijf kwam