Salou of Lloret ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Salou of Lloret ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 10:19

Wij gaan volgend jaar met een aantal vriendinnen op vakantie 2 a 3 weken. En het wordt toch wel een feestbestemming..
Nu vroeg ik me af wat nou leuker is; Salou of Lloret ?

Dus ik wil al jullie ervaringen horen, of er leuke winkels zijn, uitgaansgelegenheden etc. etc. !!

snoetie

Re: Salou of Lloret ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:48

ik zou voor Salou gaan, maar dat is omdat ik daar al zo'n 9 keer ben geweest, kom daar al vanaf kleins af aan Lloret ben ik nog nooit geweest, staat wel op de planning

eigenlijk denk ik dat het een beetje hetzelfde is, alleen is salou groter als lloret..

winkels tja.. allemaal van die kleine prullenwinkeltjes met souvenirs en kleding, der liggen wel een douglas en mango, maar dan heb je t ver gehad.. zijn geloof ik wel tot 12 uur 's nachts open maar als je echt wilt gaan shoppen moet je naar barcelona ofzo gaan..

uitgaansgelegenheden grotere discotheken zoals Pacha en Flashback, maar ook kleine kroegjes en van die pubs..

ook als je niet zo van uitgaan houdt, genoeg terrasjes enzo..

als je verder iets wilt weten hoor ik t wel he

met lloret kan ik je helaas niet helpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:51

ik ben deze zomer in Salou geweest, en vind het er toch wel echt gaaf, hangt een gezellige sfeer enz, is genoeg te zien, FIJN STRAND!! (Ben niet uitgeweest ofzo, maar dat leek me ook heel leuk). Je kunt er naar de Pacha, ligt in het plaatsje ernaast (5 minuten rijden met de bus) waar Tiësto, Gigi D'agostini draait etc. In salou heb ik ook hele leuke discotheken gezien. Gewoon echt wel gaaf . En idd de Flashback, Snoepys hoor je heel veel over . Je kan er trouwens ook naar Port Aventura, AquaPolis, (allebei zéér gaaf )

Als ik later groot ben, wil ik zeker terug naar Salou

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 12:01

Salou. Vraag me niet waarom maar als je soms op tv dingen over Salou en Lloret ziet dan trekt Salou mij meer aan.

Als je maar niet gaat als Ermelo is want ik vind eigenlijk wel dat je weer mee moet

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 12:13

salou

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 12:53

Nou hoor ben ik nou de enige Lloret fan hiero
Ghehehe..

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 13:07

Ik hoorde wel dat er dit jaar zo'n 90% mannen rondliepen in Llorret
Vrienden van mij waren er heen en die vonden dat maar wat jammer
Zelf heb ik geen idee, ben op allebei de plekken niet geweest!

shariyerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 13:30

salou, ik ben in Lloret en salou geweest, maar vond salou leuker..
vooral pacha la pineda, de skihut en snoepies waren super.
maar 2 á 3 weken lijkt me redelijk lang(en prijzig, tenzij je op een camping zit). 12 dagen is net leuk en ga vooral NIET met de bus, neem verstandig een vliegtuig

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:42

Mijn vriend is in Looret geweest en had het er wel naar zijn zin.
Ikzelf zou naar geen van beide gaan (ik ben bij salou op een camping geweest en dat was wel leuk), maar ik denk dat jij het uitgaan bedoelt?
Het lijkt me allebei niet leuk

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:55

Lloret denk ik zo, het is kleiner als Salou en daardoor denk ik gezelliger...Ben dit jaar in Blanes geweest en dat ligt naast Lloret en is ietsie kleiner maar echt supervett én goedkoper dan salou maar je moet het toch zelf naar je zin maken, maar ik zou liever nar Lloret gaan..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:56

JH --> BI

meagabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:35

Salou

lijkt me echt suuupergaaf daar!

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:08

Salou!!! ben er vorig jaar geweest.. en ik ga er volgend jaar weer heen!! is echt super uitgaan daar.. leuk sfeertje.. gewoon alles tof!!

h0rSii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:57

voor het uitgaan denk ik lloret en voor de winkels salou ik ben vorig jaar naar salou geweest en ben toen ook met een excursie een avond naar lloret geweest ik vind salou eigelijk leuker....het is inderdaad wel lang hoor 2 a 3 weken en ga zeker niet met de bus!!!!dat is echt verschrikkelijk

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:00

Geen van beide, ben 1 keer in malgrat de mar geweest en daar was het veels te duur en zo boeiend vind ik het niet. Het is daar net nederland maar dan warmer.

Turkije vind ik 10x leuker, zie je tenminste nog een ander cultuur en het is nog goedkoop ook

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 19:37

Na, ik vind 12 dagen echt veel te kort.
2 weken is denk ik wel leuk. Mijn vriendinnen zijn al in Salou geweest dit jaar en andere vrienden zitten nu in Lloret.
Die vonden de busreis juist heel erg meevallen.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 10:31

Ik ben naar Blanes geweest deze zomer.. Dat was echt te gek! We waren ook een nachtje na Lloret geweest, maar jeetje wat was dat massaal. Gewoon echt te erg en zeker niet voor herhaling vatbaar...

Gewoon weer lekker Blanes volgend jaar

dynamietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:31

Loret is te druk. Ik zou naar Salou gaan

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 17:28

Ik vind druk juist leuk, wil absoluut geen rustige vakantie.
Als ik ga, dan ga ik ook om te feesten!

Marg, tuurlijk plan ik het niet onder Ermelo, daar ben ik gewoon weer van de partij!

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 17:50

Ik ben deze vakantie naar Calella geweest, vlakbij Lloret en dus ook keertje uit gegaan in Lloret..was echt super!
Salou heb ik geen ervaringen mee maar volgens mij is de jongens/meisjes verhouding daar nog schever dan in lloret.
In Blanes, Calella enz. is het wel gelijk

loveyaliefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:19

ik zou voor salou gaan. ik ben dit jaar in beide plaatsen geweest en vond salou leuker.
haha in salou loopt voor het grootste deel jongens rond. als je gaat moet je opletten dat je niet aan het einde van het seizoen gaat dan word het wat rustiger (dat was dit jaar laatste 2 weken van augustus ongeveer)
ik zou voor salou kiezen omdat ik het in llorret een stuk agressiever vond. in salou kon ik als meisje zijnde gwn alleen over straat snacht zonder echt lastig gevallen te worden. in llorret stond ik 5 min alleen en werd gelijk lastig gevallen door een aantal marrokanen. dit kan natuurlijk een eenmalig incident zin geweest maar in salou voelde in me prettiger. bij beide plaatsen loopt veel politie rond alleen het verschil was dat ze in salou gewoon rondliepen en in llorret met allerlei wapens.
mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.
oja 3 weken is best lang als je alleen voor het uitgaan gaat.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:21

Lloret!! ben er zelf geweest en is echt heel cool!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:30

Ik zou voor Salou gaan. ben zelf in Lloret geweest en Salou lijkt me gewoon leuker. Heb het idee dat daar tegenwoordig meer mensen naartoe gaan dan naar Lloret. En jongere mensen ook.

Esss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:26

Ik ben dit jaar ook naar Blanes geweest en dat was echt super! Echt een aanrader! Leuke discotheken en kroegjes en natuurlijk heerlijk weer!
Via GoGo Tours ben ik ook één avond in Lloret wezen stappen en dat vond ik echt helemaal niks. Ik ben het dan ook helemaal met chickey eens, want ook ik vond Lloret veel te massaal. Elke 2 meter wordt je weer aangesproken door proppers.. echt om gek van te worden. Over Salou kan ik niet oordelen, want daar ben ik (nog) niet geweest.

Geef mij maar Blanes

-x-