Wie wil er graag naar Turkije in de herfst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Wie wil er graag naar Turkije in de herfst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 21:58

Zoals sommige misschien hier wel weten heb ik een vriend die in Marmaris (Turkije) woont.
Ik zou in oktober weer daar naartoe gaan met mijn ouders, maar vandaag is helaas alles geannuleert wegens erge vliegangst van mijn moeder.

Ik mag, en wil, niet in mijn eentje. Ik wil ook niet met 1 iemand, omdat ik gewoon veel tijd met mijn vriend wil doorbrengen dus dan is dat banketstaaf.
Ik zou dus niet weten wie ik mee kan nemen....

Vandaar dat ik het maar zo probeer.
Ik wil dus graag in oktober (behalve 15 t/m 22 oktober kan ik niet ivm werk) of november weer naar Marmaris.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar mensen die in die periode daar ook naartoe gaan of willen gaan. Waar ik op terug kan vallen stel ik krijg ruzie met mijn vriend of hij moet een paar uurtjes weg o.i.d.
Of in het ergste geval gaat het uit en zit ik daar alleen.... (daar ga ik niet vanuit maar je weet het nooit natuurlijk.)

Ik vrees dat ik geen reacties zal krijgen, maar het valt te proberen...

bonney4evver

Re: Wie wil er graag naar Turkije in de herfst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:11

ik ga in october met me vriend naar turkije.. maar dan naar side ofzo.. ik denk niet dat je daar wat aan hebt maar dat je t even weet..

Oscarlover

Re: Wie wil er graag naar Turkije in de herfst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 22:46

Ik wil ook wel graag mee, maar ja, moet wel weer na school he en mijn ouders vinden het vast niet goed...