mexico

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

mexico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 22:00

hoi,

in november ga ik samen met familie en werknemers van ons bedrijf na mexico. we weten dat het 11 uur vliegen is dus dat word nog een hele trip. voor degene die dr geweest zijn..wat is een bezoekje waard en waar moet je vooral niet zijn? we zijn dr zelf nog nooit geweest. ben we benieuwd..zo ver van huis zijn..

Solitair

Re: mexico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 12:59

niemand?

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 12:27

Waar ga je heen in Mexico?
Ik ben er jaren geleden geweest.....in Puerta Vallarte.
Als je daar heen gaat dan kan ik je wel wat vertellen, maar aan de andere kant(Cancun) ben ik nooit geweest.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 16:56

Ik ben aan de Riviera Maya geweest (dat is onder Cancun).
Ik zat in een mega luxe 5-sterren resort en heb daar echt een droomvakantie beleefd.
Dat had als nadeel dat we geen enkele excursie gemaakt hebben, het was op het resort zelf veel te gaaf.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 17:15

ik zou zelf niet weten waar we heen gaan..zou het wel is even vragen.

sa80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:22

Wij zijn in juli dit jaar geweest. Hebben eerst een rondreis gedaan door heel Yucatan wat meer dan de moeite waard was! En daarna hadden we nog een strandverlenning in Playa del Carmen (Riviera Maya) in het 5 sterren resort Iberostar Tucan/Quetzal
als je daar zit komt het helemaal goed. Zo geweldig! Het personeel, het eten, de animatie en de zee!

Iedereen is zo vriendelijk en het resort is echt geweldig! 23 uur per dag eten wat je maar wil er is veel te veel keus!!

Playa del Carmen zelf is ook een mooi plaatsje met een gezellig en net centrum!

Heel veel plezier daar!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 15:21

sa1980 schreef:
in het 5 sterren resort Iberostar Tucan/Quetzal

houd op, ik krijg heimwee !!!!!!!!!!!!!! (april 2004 geweest)

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 21:45

sa1980 schreef:
Wij zijn in juli dit jaar geweest. Hebben eerst een rondreis gedaan door heel Yucatan wat meer dan de moeite waard was! En daarna hadden we nog een strandverlenning in Playa del Carmen (Riviera Maya) in het 5 sterren resort Iberostar Tucan/Quetzal
als je daar zit komt het helemaal goed. Zo geweldig! Het personeel, het eten, de animatie en de zee!

Iedereen is zo vriendelijk en het resort is echt geweldig! 23 uur per dag eten wat je maar wil er is veel te veel keus!!

Heel veel plezier daar!

nu ik zo weer na denk zitten wij ook in Playa Del Carmen..welk hotel/appartement weet ik ook niet..haha

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:29

sa1980 schreef:

Heel veel plezier daar!

IngridM schreef:
sa1980 schreef:
in het 5 sterren resort Iberostar Tucan/Quetzal

houd op, ik krijg heimwee !!!!!!!!!!!!!! (april 2004 geweest)

wij gaan naar hetzelfde hotel.
na al die orkanen vind ik het best nog wel eng om dr heen te gaan. als het goed is komen er nu geen orkanen meer.
wel is het italiaanse en mexicaanse (heb ik me laten vertellen) kapot. en de (safari) tuin. met allerlei wilde dieren. k weet niet of jullie dit herkennen? het hotel is nu voorlopig nog even dicht om hersteld te worden. dr word verwacht dat het over een maand weer open is. wanneer wij daar dus heen gaan.
ook weet ik dat ik een heleboel slaappillen ga halen voor in het vliegtuig of is goed veel alcohol naar binnen ga werken zodat ik de hele weg lig te slapen. 11 uur op een stoel niks zitten doen is ook niet wat.
en maar hopen dat we geen jet lek over houden van het tijdsverschil.
ik krijg dr nu wel een beetje zin in..
en foto's..die gaan we natuurlijk maken! en een uitgebreid verslag komt ook vast wel.

heb je trouwens ook foto's van de kamers..restaurant enz???

sa80

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 11:18

Met die jetlag valt het op de heenweg wel mee als je eenmaal weer thuis bent is het erger... ik vond de tijd in het vliegtuig wel snel gaan, we kregen 2 keer eten en 2 leuke nieuwe films dus dat schiet op. Mijn vriend is vrij lang maar ook hij kon het op de stoelen wel volhouden, het is belangrijk dat je af en toe een stukje loopt. De tuin heeft inderdaad veel geleden maar dat was in juni al zo toen wij er waren en orkaan dennis. Deze tuin is wel geweldig want er zitten aapjes en andere dieren! Ook het theater was verwoest door de orkaan van afgelopen maand had ik begrepen. De orkanen zijn vervelend maar ik hoorde van mensen die er in die tijd hebben gezeten dat ze heel goed verzorgd werden in de discotheek (een soort bunker).

sa80

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 11:23

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 21:34

nouw jullie hadden gelijk hoor!
k ben nu in het hotel..maar prachtig!
blauwe zee..wit strand..
alleen moet ik het nu even kort houden omdat mn tijd bijna afgelopen is(ben in een internet cafe..)
t is hier nu ongeveer 2 uur smiddags..

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:25

Wat gaaf zeg!
Heb je een beetje goed weer?

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 15:43

ben al weer thuis..
maar t was elke dag rond de 30 graden.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 13:00

Ook in Iberostar Tucan geweest. Ik heb een lading foto's van het hotel, dus als je wat wilt zien? Het was echt super, geweldig personeel vooral Rasaria. Zij was gek op Nederlanders. Verder natuurlijk de andere van het entertainmentteam. Het hotel echt super. Echt heel luxe. Ik vind het echt een 10+ waard. Dus wil je wat weten mail dan gerust.