Spoed! Hoe moeder overhalen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Spoed! Hoe moeder overhalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 19:13

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb een vriend in Turkije. In Oktober wilde ik graag weer naar hem toe. Ik had mijn moeder al gevraagt maar zij zei gelijk nee. Vorig jaar hebben we echt een vreselijke vliegreis gehad en toen we uitgestapt waren zei ze gelijk dat ze nooit meer zou vliegen.
Jammer genoeg kon ik niemand vinden die met me mee wilde, dus kwam mijn moeder me ineens vertellen dat ze wel mee ging.
Uiteindelijk zou ik dus met mijn moeder en vader gaan.

Ik was zelf naar het reisbureau gegaan en had daar een leuk hotel uitgezocht en in optie gezet. We moesten alleen wel vliegen met Onur Air... Een andere mogelijkheid was er niet. Mijn moeder wist niet of ze dat wilde en zou erover na denken.
Vorige week had ze toch besloten om het te doen, dus ik was super blij. Maar omdat er nu zoveel gebeurt de laatste tijd twijfelt ze nu weer heel erg.
Morgen moet ik terug naar het reisbureau, dan loopt de optie af.. Dus vanavond moet ze beslissen. Ik ben bang dat ze niet mee gaat, en dan kan ik dus ook niet gaan. Ik mag niet alleen en weet verder niemand die mee wil.

Ik moet haar dus vanavond overhalen!!!

Wie komt met goede tips???

Ashleey_

Re: Spoed! Hoe moeder overhalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:08

ooooooh wat (...) dat dit NET nu moet gebeuren nath! ik dacht nog wel dat alles zeker was.. en sjit. niet dus.

pff.. ik weet niet waarom ze twijfelt? Vliegmaatschappij?
Want dan moet je ook haar er even bij vertellen hoeveel mensen er in hemelsnaam wél heel aangekomen zijn.. en dat ze nu erg goed op letten op onur air en hun willen écht niet failliet gaan dus doen ze hun best echt wel..

tsja. wat kan een andere reden zijn? ik weet het ook niet zo heel goed eigenlijk!

maar je kunt haar beter ook vertellen dat dit echt iets is waar je alles voor over hebt.. en vooral als hij in november het leger in gaat! dan kun je hem misschien een heel erg lange tijd niet zien. En je wilt hem natuurlijk ook moet ingeven.. en het liefst recht in zijn ogen kunnen kijken..

Kom met goede argumenten.. ik weet echt niet wat bij jou moeder zou helpen.. maar schrijf anders een lijstje - waarom je hem zo graag wil zien.. en - wat je er wel niet voorover hebt etc.

Verder zou ik het echt even niet weten ik hoop écht écht heel erg dat het door kan gaan! want je maakt hetzelfde mee als mij dat weet je..

Je kunt ook altijd iets aan me vragen of mijn mening.. of tips etc.!

Heel veel sterkte en succes deze avond Meisje..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 20:19

Thnx Ash!

Ja omdat het Onur Air is idd. Als het Martinair was geweest ofzo dan was ze misschien nog wel gegaan. Maar volgens haar heb je met Onur Air meer kans om neer te storten.
Ik ga iig aan haar vertellen dat t echt wel veilig is en alles. Maarja het is haar gevoel...

Denk dat het dus idd een goed idee is om haar precies te vertellen hoe graag ik wil en waarom. Ik ga mn best doen.

Meer tips zijn welkom.
Misschien dat iemand stukken tekst heeft ofzo waaruit blijkt dat vliegen wel veilig is?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:22

Het kan morgen ook KLM zijn die naar beneden komt ipv. Onür Air.....

En, je moeder of jij kan morgen ook onder een auto komen en dood zijn.

Het zijn allemaal zulke dingetjes, en je moet ook maar zo denken; Onür Air staat nu onder zulke grote inspectie dat dat nog het veiligst is om nu mee te gaan

Ojasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:39

Ik werk op een reisbureau en ik krijg deze vraag dagelijks te horen, is het wel veilig vliegen met Onur Air? Er is natuurlijk veel negatieve publiciteit geweest over deze vliegmaatschappij maar zie het zo: mocht het zo zijn dat Onur Air zich niet aan de wettelijke regels houdt (m.b.t. veiligheid en onderhoud van toestellen) dan mag deze maatschappij niet eens de lucht in. Nederland is erg streng met controles dus daar zou ik me echt geen zorgen over maken. Daarnaast is de reisorganisatie (mits ANVR en SGR aangesloten) verplicht jullie te vervoeren mocht het zo zijn dat Onur Air niet de lucht in mag.

Dus fijne vakantie.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 12:44

Nou helaas kwam mijn moeder gisteravond pas laat thuis en lag ik al in bed. Ik ben wel even naar haar toe gegaan maar ze was moe en had geen zin om er nog over te praten.
Ik heb alles wat ik verzameld had aan haar gegeven en ze heeft een deel daarvan wel gelezen.
Ik had o.a. statestieken gevonden van 2004 waar Martinair en Transavia bij de slechtste 5 maatschappijen stonden en Onur bij de beste 5.

Ik moet nu gaan werken en zal vanavond pas rond een uurtje of 10 thuis zijn vrees ik. Dus dan weet ik pas of ze uberhaubt terug gegaan is naar het reisbureau en wat ze besloten heeft.

Ik laat het jullie weten!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:07

Ik duim voor je..

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:07

ik ook!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 21:37

Nou helaas... Ze heeft gecancelt.
Ben nu dus met spoed opzoek naar reisgenootjes.

Als iemand van bokt zin heeft...?
Het is maar dat ik niet alleen ben stel we krijgen ruzie o.i.d...

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:28

Kan me wel voorstellen dat je moeder vliegangst heeft.. Sinds ik met Onur air heb gevlogen heb ik er ook eeerug last van gekregen!!

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 15:52

En?heb je een reisgenootje gevonden?

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 15:57

ze GAAAT 29 september dacht ik!!

Ze mag van haar ouders alleen!! en blijft daar gewoon een SUPER leuke week met haar vriend!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 18:46

Haha dankjewel Ash!

Ja ik mag alleen, echt geweldig! Ik vind het zelf een beetje spannend. Maar eigenlijk niet om t feit dat ik alleen ga, alleen maar fijn, geen gezeik Maar het feit dat ik bij hem in huis verblijf, maakt me toch wel erg zenuwachtig
EN dat ik hem eindelijk weer ga zien, maakt me al helemaaaaal zenuwachtig!

Nog 22 dagen (excl vandaag dus ) en ik zit in de auto naar schiphol!
29 september om 10 over half 4 's nachts vertrekt mijn vliegtuig.
Blijf ik lekker 8 daagjes bij mn vriend.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:00

oooh spannend en vooral erg leuk zeg!
Alvast ontzettend veel plezier maar dat zal vast wel lukken.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 18:22

Dankjewel! Ja moet wel lukken idd, plezier hebben.
Heb er echt heel erg veel zin in! Vrees dat het afscheid wel erg zwaar gaat vallen maarja..