Vanuit israel +foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_power

Vanuit israel +foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 18:52

Ik ben hier nu 4 dagen en vandaag zijn we naar de bergen gegaan...Ik verblijf bij verre familie met mijn ouders en broertje...Vandaag kwamen we in de bergens(nouja een stukje daaronder ) een manege tegen.Ik ga nu proberen foto's te plaatsen.Er was een les bezig en aan de voorkant was een stuk grond met wel 30 paarden...Ze zagen er vrijwel goeduit.er waren veel drachtige merries met hun veulen van het vorige jaar.

Afbeelding
Drachtige schimmelmerrie met daarachter haar bruin vei;emntje...Ook zie je de kont van Star(zo noem ik het veulen die ik zooo leuk vind!)

Afbeelding
De voorkant ...op de achtergrond de kantine en bak

Afbeelding
Bij de paarden

Afbeelding
Met het veulen dat ik zo lief vond!ik ben er een halfuur geweest en een kwartier is hij bij me blijven staan

Dan nog als afsluiter :
Afbeelding
ons uitzicht van de reis
Tot van de week!

Anoniem

Re: Vanuit israel +foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:25

Zeker wel lekker warm daar nu, zo´n 42 graden hoorde ik! De paarden zien er toch ook wel anders uit dan in nederland,!
Ben je inmiddels al weer terug?

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 17:37

Nee ik blijf hier nog 1 week ongeveer.Mijn vader is piloot en hij heeft nog vrij.volgende week vliegt hij terug naar nederland vanuit hier dus dan gaan wij meteen mee.Mits erplaats is anders gaan wij eerder.Ja in Elat is het nu 44 graden.Tja de paarden zijn er was...ruwer om he t zo maar te zeggen..In die hitte zijn ze wel wat gewend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 22:06

Oke, Welke plaats zit je?
ben zelf twee jaar geleden ook in israel geweest, vind t echt een mooi land, alleen je moet wel airco hebben. oh ik zie het al, je zit in elat. Geen hinder van alles wat er gebeurd momenteel in de gaza?

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 10:31

Nope ik zit in pardeseganna ofzow....En nee geen hinder gehad.Ben nu allee nziek begon gisteren...vandaag naar de dokter geweest : keelontsteking.Dus heb antibiotica gekregen.Komt doordat ik met mijn natte haren van het douchen in de airco be ngaan zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:41

ja die airco dat is geen pretje maar brood nodig! Heb je zelf nog paardgereden, of nog niet?

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 20:00

Ja ik heb een paar dagen op die manege geholpen.Uitgemest en de lessen geholpen enzo.Mocht dan 1 uurtje gratis rijden per dag was erg leuk!Op een leuke appalosa.Heb er trouwens zo'n leuk beige setje gekocht...En ik maar denken in israel hebben ze geen leuke sjabrakken+peesjes.Nou nu kan ik dus niet rijden een paar daagies jammer genoeg.