Schotland of Ierland....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samjam

Schotland of Ierland....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 10:11

Hellow,

Ik weet het een luxe probleem maar mijn vriend en ik willen eind augustus begin september (ik weet het kort dag) gaan trekken (B&B, huurauto) door Schotland of Ierland maarrrr we kunnen niet kiezen. Beide zullen ooit bezocht worden maar wat dit jaar................We willen er zeker een paar dagen paardrijden (voor halfgevorderden) wie oh wie kan de doorslag geven en natuurlijk alle info tips zijn welkom

Death_Squad

Re: Schotland of Ierland....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:32

Schotland of ierland... allebei veel regen, allebei veel groen, allebei leuke mensen... Tis idd een moeilijke keuze!

Ik zou zelf beginnen in Ierland... dat voelt voor mij altijd als 'thuiskomen'. Tis een paardenland bij uitstek, ontzettene vriendelijke mensen.

Maar echt een reden om daarvoor te kiezen heb ik niet, ik ben eerst 2x in ierland geweest en daarna 1x in schotland. Allebei niet voor t laatst.

Geniet ervan!

Suomi

Re: Schotland of Ierland....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:37

hoihoi,

toen mn zusje en ik besloten hadden op ruitervakantie gegaan hebben we aanvankelijk ook getwijfeld tussen Schotland en Ierland... het is uiteindelijk Ierland geworden.......en we hebben er geen spijt van gekregen haha...

voor meer info over Ierland, ons reisverslag én een heleboel foto's: check ons topic:

viewtopic.php?f=71&t=418876&st=0&sk=t&sd=a

informatie over Schotland heb ik niet voor je, want daar ben ik nog nooit geweest, maar ik kan je wel vertellen dat Ierland echt super is!

*o/* go Ierland, go Ierland, go Ierland... *o/*